Submariner 116610 LN (Nu flere billeder :-))
Hej

Det ur er bare for fedt, jeg tror at jeg vil gå efter et i grøn, udelukkende at jeg allerede har 6 Submariners, og det er 5 helt sorte og et med grøn krans, men et sådant ur skal bare finde vej ind i min samling, uanset farve, men det bliver nok grøn, men jeg er dog ikke absolut sikker, forvirret det er jeg også selv. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Det ur er bare for fedt, jeg tror at jeg vil gå efter et i grøn, udelukkende at jeg allerede har 6 Submariners, og det er 5 helt sorte og et med grøn krans, men et sådant ur skal bare finde vej ind i min samling, uanset farve, men det bliver nok grøn, men jeg er dog ikke absolut sikker, forvirret det er jeg også selv. Icon_e_surprised

MVH Peter

Man kan sagtens have 6 sorte Submariners i sin samling, hvis du spørger mig Icon_e_biggrin
Jeg har set den grønne og den grønne farve er efter min mening for grøn. Den måtte gerne ha' været mere mørkegrøn. Omvendt er skiven bare uhæmmet smuk!!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Fedt ur ! Tillykke med det Icon_e_biggrin
vh Hans Henrik
Svar
phrede Skrev:
peter Skrev:Hej

MVH Peter

Man kan sagtens have 6 sorte Submariners i sin samling, hvis du spørger mig Icon_e_biggrin
Jeg har set den grønne og den grønne farve er efter min mening for grøn. Den måtte gerne ha' været mere mørkegrøn. Omvendt er skiven bare uhæmmet smuk!!
Hej phrede

Sidste gang jeg lavede det nummer endte det med at jeg købte mig et sort 16610, og så blev jeg efterfølgende nødt til at købe en 16610 LV, så køber jeg den nye sorte tror jeg stadig at jeg ville ønske mig den grønne, så jeg tror at jeg vil nøjes med at gå efter den grønne, denne her gang. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Sidste gang jeg lavede det nummer endte det med at jeg købte mig et sort 16610, og så blev jeg efterfølgende nødt til at købe en 16610 LV, så køber jeg den nye sorte tror jeg stadig at jeg ville ønske mig den grønne, så jeg tror at jeg vil nøjes med at gå efter den grønne, denne her gang. Icon_e_smile

MVH Peter
Som eneste Rolex - næppe den grønne, men har man lidt andre, og det har du jo Peter - så er den grønne (og jeg har set den live) helt sin egen, og skiven FLOOOOT - så som supplement - absolut
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
peter Skrev:Sidste gang jeg lavede det nummer endte det med at jeg købte mig et sort 16610, og så blev jeg efterfølgende nødt til at købe en 16610 LV, så køber jeg den nye sorte tror jeg stadig at jeg ville ønske mig den grønne, så jeg tror at jeg vil nøjes med at gå efter den grønne, denne her gang. Icon_e_smile

MVH Peter
Som eneste Rolex - næppe den grønne, men har man lidt andre, og det har du jo Peter - så er den grønne (og jeg har set den live) helt sin egen, og skiven FLOOOOT - så som supplement - absolut
vh

Perfekt formuleret! Helt enig.
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Hej Hannover

Jeg har idag for første gang set en 116610 live og det var den sorte og det var fedt med den helt matte lænke men alligevel ligner den for meget min 116710 til at jeg vil købe den med sort urskive, så skal jeg købe en bliver det jo nok med grøn skive, og den ser jeg frem til at se live. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)