Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
NW Skrev:Hvad har rolex med det at gøre?
Blander han egntlig ikke nogle ind der ikke har gjort noget?
Også min første tanke, da jeg så linket !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
jacob jensen
Unregistered
Jeg har hørt historien som at hvis du havde mistede dit Rolex i krigs fangeskab under 2 verdenskrig så fik du et nyt ur af Rolex efter krigen,ikke at alle krigsfanger fik et Rolex ur.
Om denne historie har noget på sig ved jeg ikke,Rolex har leveret dele til Panerai som lavede ure til de tyske kampsvømmere under krigen ved jeg,det er den eneste link jeg kender mellem Rolex og tyskland under krigen.
Her syntes jeg godt nok at han blander tingene lidt sammen,og han fortæller jo heller ikke
hvorfor det lige skulle være Rolex han kæder sammen med "jødeguldet",der er vel ingen
der kan bevise at Rolex brugte naziguld under krigen til ur produktion
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Det er ufatteligt vigtigt at man laver sin research ordentligt - specielt når man pusler med de konceptuelle værker, som M.E. gør. Effekten er jo baseret på referencer, ofte med en twist ironi og når han prøver at fortælle noget, kun han selv har en (forkert) idé om, bliver det mildest talt lidt haltende.
Den var ikke engang sjov - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 324
Tråde: 56
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Me man kan da sige at han får det som de fleste kunstnere lyster efter: Heftig omtale. Det er jo ikke meget kunst der bliver diskuteret på et ur forum
Hilsen
NW
•
Svar: 43
Tråde: 7
Det var tilsyneladende provokerende nok til at Rolexforums nægtede at diskutere det. Jeg blev pænt bedt om at bruge hovedet før jeg postede.
•
jacob jensen
Unregistered
Jeg syntes det er dem der skulle bruge hovdet der er intet i vejen med en debat om emmet,
at tie det væk ville være det væreste at begynde på.
Personlig kan jeg bare ikke rigtig se hvordan og hvorfor han linker Rolex sammen med naziguldet
men derfor kan man jo godt snakke om artiklen også på et Rolex/urforum.
•
Svar: 43
Tråde: 7
Præcis. Jeg havde endda formuleret indlægget så der ikke ville være tvivl om hvad der var til debat.
Tidligere erfaringer har dog lært mig at man aldrig skal diskutere med en forum-moderator. De er altid nogle magtsyge, smålige...*host*.....(hvor er backspace lige på mit tastatur?)
Der er helt sikkert en mening med brugen af Rolex's brand. Han kunne have nøjes med et flag, men det ville ikke have givet samme omtale som ved brug af Rolex. Han sidder muligvis lige nu og håber på et skandaløst sagsanlæg?
•