PAM 233 eller 312 - hvad skal det være...?
HG Skrev:
jacob jensen Skrev:Det var også en af dem du var på udkig efter fra starten ikk Icon_question

Det var det.
Jeg kan godt lide det "diskrete" dato vindue - lidt a la Rolex SD. Og deres inhouse værk, 1950 kassen, viserne (i forhold til mit Pam24) så jeg glæder mig Icon_cool

Det lyder rigtig godt HG ingen lup og in-house værk SMUKT Icon_exclaim
glæder mig til at se den Icon_cool

Sorry hvis jeg stjal tråden Icon_redface
back on track Icon_e_wink
Svar
tak for jeres input. Tror det skal være 312 pga. den enkle skive & automatik.

I og med at jeg kommer fra en 'Rolex-verden' og er fortsat ny i forhold til Panerai. Er der så en der kan forklare mig hvad det vil sige at det er en '1950-kasse - hvordan er den forskellig i forhold til eksempelvis den kasse som benyttes til en Pam 111?

PFT
Svar
MICAR Skrev:tak for jeres input. Tror det skal være 312 pga. den enkle skive & automatik.

I og med at jeg kommer fra en 'Rolex-verden' og er fortsat ny i forhold til Panerai. Er der så en der kan forklare mig hvad det vil sige at det er en '1950-kasse - hvordan er den forskellig i forhold til eksempelvis den kasse som benyttes til en Pam 111?

PFT

Jeg skulle få mit 312 tirsdag eller onsdag, så skal jeg tage lidt billed sammen med Pam24 (som jeg skal af med på fredag)
Kassen på en 1950 model er lidt anderledes og tro mod de gamle Panerai modeller - lidt mere "kasse".
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Som lovet et hurtigt "side by side" billed, kassen på 312`eren er meget mere firkantet end på 24`eren.

İmage
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Hej Henrik - tak for billede og tillykke med uret, det er super lækkert!

Hvordan synes du det sidder på armen og er det højere i kassen i forhold til dit Pam 24?

Pft
MC

Som lovet et hurtigt "side by side" billed, kassen på 312`eren er meget mere firkantet end på 24`eren.

İmage[/quote]
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)