Iphone eller HTC magic Google mobil
Tak for hjælpen
Jeg bliver ejer af en Iphone imorgen mandag - købt på bugten. Nyeste udgave. Uden bindinger og i original pakke, uåbnet fra EU land.

Jeg er spændt på om jeg kan få den fulde fuktionalitet når den skal aktiveres? Jeg har jo ikke noget specielt Iphone abo.
Iphone er absolut et nyt område. Jeg har i årenes løb haft MANGE mobiler. Men Apple er en smule speciel.

Regards
MOrten
Svar
Tillykke med dit valg Morten. Det bliver du glad for.

Du må endelig fortælle os om, hvordan det går med den nye telefon, som er købt uden binding. Det har nemlig ikke kunnet lade sig gøre før med 3GS, så vidt jeg ved.

Jens-Kristian
Svar
Tillykke med din nye Iphone 3G S men virker den så i DK eller skal den jailbreaker ?
jeg har selv en 3G som er købt hos Sonofon/Telenor

tjek info her
http://www.iphoneinstaller.dk/2009/06/18...phone-3gs/

JK Skrev:Tillykke med dit valg Morten. Det bliver du glad for.

Du må endelig fortælle os om, hvordan det går med den nye telefon, som er købt uden binding. Det har nemlig ikke kunnet lade sig gøre før med 3GS, så vidt jeg ved.

Jens-Kristian
Svar
Hej Bjarne
hvis du snakker meget i Fon så holder Iphone ikke strøm Icon_e_sad Jeg køre rundt som sælger og jeg må lade 2 gange om dagen.
og jeg bruger kun min kalender til kunde møder osv. men jeg syntes at iphone kan så meget så jeg kan godt leve med det
for den er så FED Icon_e_biggrin

Mester Skrev:Jeg er udover at være urnørd osse mobilnørd så det her er lige vand på min mølle. Jeg skifter mobilud 2-3 gange om året og har efterhånden været en del omkring.

Først skal du gøre dig klart hvad du skal bruge din mobil til ?

Hvis ikke du taler særligt meget (eller er tæt på en stikkontakt konstant) og mest går efter multimedie funktionerne og wow effekten er en Iphone helt klart den fedeste mobil der findes.

Windows mobiler prøver at være bedste til det hele men gør ikke ret meget særligt godt synes jeg. Derfor er der mange producenter der lægger deres eget styreprogram oveni... Som bar gør alting langsommere !

Jeg selv bruger iøjeblikket en Nokia E71 som jeg er super tilfreds med.

MEN jeg skal da prøve den næste Iphone når den kommer.. Måske kan den holde strøm en hel dag Icon_e_smile

God fornøjelse med dit mobilkøb

Mvh Bjarne
Svar
JK Skrev:Tillykke med dit valg Morten. Det bliver du glad for.

Jens-Kristian

Så kører den nye.

Jeg smed kortet i - den blev registreret hos Apple.

Så nu står den på indstillinger af diverse.

Hilsen
Morten
Svar
Tillykke med købet! Det bliver du glad for og bl.a. batteritiden skulle være forbedret i 3GS.

Tør man spørge, hvor du købte?
Ny iPhone uden binding er lige noget for mig Icon_smil

Jens-Kristian
Svar
JK Skrev:Tillykke med købet! Det bliver du glad for og bl.a. batteritiden skulle være forbedret i 3GS.

Jens-Kristian

Jeg bød på den nye model på ebay.de Jeg kan se på fakturaen, at den kommer fra Italien - men er endt hos en gut i Ulm. Den var ny og kassen var stadig i plastik. Derudover havde han flere tilsalg. (han hedder d-pille)
Jeg har hørt/læst, at Iphone ikke skulle være låst i Italien og kan købes hos Vodafon for omkring 700 euro uden simlock.
Men kig på Ebay.de
Den er sgu hurtig - når man kun har prøvet Nokia og HTC. Lidt stor - men det går nok.
Rigtig cool - eller herrefed som min søn siger...

Regards
Morten
Svar
Man vender sig hurtig til den og søn har ret (-; det samme siger min
datter på 10 og min søn på 6 syntes at den er fed fordi der er
bil spil på.
Tillykke med den den skal du nok blive super glad for

Morten G. Skrev:
JK Skrev:Tillykke med købet! Det bliver du glad for og bl.a. batteritiden skulle være forbedret i 3GS.

Jens-Kristian

Jeg bød på den nye model på ebay.de Jeg kan se på fakturaen, at den kommer fra Italien - men er endt hos en gut i Ulm. Den var ny og kassen var stadig i plastik. Derudover havde han flere tilsalg. (han hedder d-pille)
Jeg har hørt/læst, at Iphone ikke skulle være låst i Italien og kan købes hos Vodafon for omkring 700 euro uden simlock.
Men kig på Ebay.de
Den er sgu hurtig - når man kun har prøvet Nokia og HTC. Lidt stor - men det går nok.

Regards
Morten
Svar
Morten Bekker Skrev:Man vender sig hurtig til den og søn har ret (-; det samme siger min
datter på 10 og min søn på 6 syntes at den er fed fordi der er
bil spil på.
Tillykke med den den skal du nok blive super glad for

Morten G. Skrev:

Jens-Kristian

Men kig på Ebay.de

Regards
Morten

Tak
Lige nu sidder jeg og lægger film på den. Der skal være lidt til ferien. Kill bill 1 og 2 Icon_e_biggrin
Det går som en leg.
Gad vide om man kan ringe fra den?
Svar
Tak for oplysningen om ebay og Italien.
Det er særdeles interessant!
Jens-Kristian
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)