rolex daytona????????
#21
Den alternative regnskab lyder; Køb en lys skive fra eBay for ca. $ 200 / kr. 1.100, få uret serviceret og samtidigt skiven skiftet hos Peter Halse for ca. kr. 2500 (?). Er du tættere på Kbh. vil Torben ordne sagen (Regent Ure ved Pisserenden og prisen kender jeg ikke, men spørg... den vil være pænt under de kr. 3,500).
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#22
Hvis du kan finde en tritium 16523 Daytona skive til 200 $ skal du vist være mere end heldig... De ligger typisk på 500 $ for en hvidskivet. En Champagne fås billigere men næppe for 200 $ og absolut ikke noget jeg vil anbefale en newbee at kaste sig ud i at skulle finde. Der findes en del fakes og ebay kan være giftig Icon_e_sad

Jeg ville være varsom med service på Daytona´en og ikke mindst ref. 165xx´erne. Den er lidt mere kompliceret end et "regular" Rolex og man skal vide hvad men gør.

Men John har da fat i noget og der kan være penge at spare hvis du ved hvad du gør. Med lidt held kan du også flippe den sorte skive af og stort set få til en hvid skive.

MEN det kræver altså man er temmelig drevet i Rolex og har gode kontakter. Personligt ville jeg finde et med den rigtige skive fra start.

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)