Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Så fik jeg smidt lidt af det jeg selv har noteret mig fra bøger og nettet om COSC op på min blog her
http://mine-ure.blogspot.dk/2013/03/cosc...ering.html
vh John H
•
Svar: 41
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Tak for en fin og fyldestgørende artikel ;)
En ting der undrer mig, hver gang jeg støder på de specifikationer der er gældende i fht certificeringen er, hvorfor afvigelsen på 'hver side' af 0 ikke er den samme? Altså, hvorfor hedder det -4/+6 og ikke -5/+5?
MVH Lars U
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Lars U Skrev:Tak for en fin og fyldestgørende artikel ;)
En ting der undrer mig, hver gang jeg støder på de specifikationer der er gældende i fht certificeringen er, hvorfor afvigelsen på 'hver side' af 0 ikke er den samme? Altså, hvorfor hedder det -4/+6 og ikke -5/+5?
MVH Lars U
Det er vist helt enkelt fordi de fleste vil foretrække at uret vinder lift fremfor at det taber lidt.
vh baun
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Lars U Skrev:Tak for en fin og fyldestgørende artikel ;)
MVH Lars U
Ja som allerede svaret . de fleste fortrækker lidt for hurtigt frem for lidt for langsomt. Den gamle regel var -1 + 10 og jo næsten samme afgivelse, men hvis man justerede ned for at ramme 0 - ville man meget let komme under minus 1 sek og så ikke få certifikat - den nyere -4 + 6 er meget nemmere at stille hen mod at ramme 0 uden at risikere at bryde grænserne
vh
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg har ikke mulighed for at være særlig meget online i øjeblikket, men jeg vil glæde mig til at læse det i næste uge
•