Pris på brugt Deep Sea 2012
Stensbjerg Skrev:Jeg vover den påstand at en DS hvor alt er som det skal være kan købes for under 50k,
der er pt et par stykker til salg til noget over 50k i Danmark men de bliver åbenbart også stående til salg,
det fortæller mig 2 ting 1 at det ikke er den rigtig markedpris (når nu uret skulle være så hot som det er tilfældet) 2 der er mulighed for få en form for afslag.
Ved du om de er solgt!? tror efterhånden, at 10-20% af de annoncer som er på siderne bare er der fordi folk er for doske til, at få dem slettet igen... Og hvis en sælger har god tid skal der jo nok komme en køber forbi, men de fleste vil jo nok hellere betale 55k hos en af brugthandlerne hvor der trodsalt følger garanti med end 52-54k privat!

Men med lidt tålmodighed og kontanter klar, så burde det være muligt, at finde et til en skarp pris! Men som Claus er inde på, så kommer der jo nok en par stigninger mere inden du for købt et og så er de oppe på 60-65k
Simon Hedegaard
Svar
Om man kan købe en nylignende DS til 50K eller derunder ved man først når man har handlet.

Jeg går også og venter på at der bliver en NOS Ploprof 600 til under 30K med box og papir.... og den er allerede Vintage.

vh Baun
Svar
Der er denne pt. til 42k

Billederne er dog ikke noget at skrive hjem om, så svært at vurdere standen ud fra dem.

http://www.timegeeks.dk/index.php?id=43&...ails=15133

Thomas
Svar
Præcis hvad jeg tænkte da jeg kiggede på den
der står heller ikke noget om tilbehør samt hvor den er købt.

Umiddelbart tror jeg den er godt bustet
sælgeren er også selv inde på den trænger til polering Icon_e_confused
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Yes, men stadig et godt køb, men selvfølgelig ikke hvis det er fyldt med store hakker, men ser da umiddelbart OK ud til prisen og skal nok hurtigt være væk.....
Svar
Ingen tvivl om at en pris på 42k nok hurtig skal få flyttet en DSer Icon_cool
Svar
det er solgt.
Svar
Fuld forståeligt prisen var nok helt rigtig Icon_cool
Svar
Det er dyrt at være fattig Icon_e_wink Priserne på DS går kun én vej, så jo længere man venter jo dyrere bliver de. Så den med at vente på at der kommer et mint til salg for 45 k kan hurtigt ende med at der i stedet kommer 2-3 prisstigninger mere, og så hedder et godt tilbud pludselig 55 k. Nyere sports Rolex er et skod marked at rode rundt i, i håb om at købe billigt. De er lette at sælge i en fart til top-dollar, selv mellem private, så hvorfor skulle nogen sælge under markedspris?

Personligt ville jeg ikke slippe et DS for under 52-53 i en privat handel. Det skal nok ryge relativt hurtigt, så hvorfor flippe det af for 45 k?

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Jeg syntes det lyder som noget der kunne være sagt af en ejendomsmægler i de tidlige 0erne Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)