Pris på brugt Deep Sea 2012
#1
Hvad mener du er den rigtige pris på en komplet DSer i pæn stand i dag Icon_question
man kan jo se mange priser og også at de ikke rigtig flytter sig til de "fantasi"priser Icon_e_wink

Jeg står desværre ikke og skal købe i morgen først lidt senere Icon_e_wink men følger alligevel med i hvordan de pris sættes og hvad de handles til
og vil derfor gerne høre Rolex kyndige syn på sagen,som jeg ser det skal en DS kunne landes for mellem 44-49k i dag hvad mener i Icon_question
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#2
Privat 50k - Brugtforhandler 55k
Svar
#3
44 - 47 kg. er desværre en anelse optimistisk for et DS i pæn stand. Modellen er alt for populær i skrivende stund til at falde i pris. Jeg har dog set og prøvet den Micki får ind - den er i fin stand. Jeg har vist et billede af den på min mobil.
Svar
#4
Micki sælger dem meget hurtigt til 55-58k, så det er vist niveauet..... De tider hvor man kunne finde en SDDS til 45k er forbi....
Svar
#5
Her er billedet af den DS min gode ven har haft.

İmage

Der er naturligvis tale om fedtfingre på kransen. Icon_e_wink
Svar
#6
Hej

Den koster 76750 kroner.

MVH Peter
İmage
Svar
#7
Det er komplet umuligt, at opdrive et Deepsea privat til under 50.000.- og så er det min. fra 2009
Du kan være heldig at finde et uden papir, men så ville jeg kun købe, hvis det er gennem en af de anderkendte brugturforhandlere.

Jeg har selv lige købt mit fra sprit nyt, og vejl. pris er 76.000.- jeg fik dog lidt rabat, fordi jeg købte en Rolex til konen også Icon_love

Men et monster fedt ur
İmage
İmage
Svar
#8
Har selv holdt øje med deepsea, men nå sige de brugt priser de står til nu er for høje til jeg springer på... ved godt de ikke bliver billigere.., skulle ha hoppet på for et par år siden... Icon_e_surprised




mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
#9
Jeg vover den påstand at en DS hvor alt er som det skal være kan købes for under 50k,
der er pt et par stykker til salg til noget over 50k i Danmark men de bliver åbenbart også stående til salg,
det fortæller mig 2 ting 1 at det ikke er den rigtig markedpris (når nu uret skulle være så hot som det er tilfældet) 2 der er mulighed for få en form for afslag.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#10
Jacob, inden du bestemmer dig, så har der været 2-3 prisstigninger hos Rolex og brugtprisen vil være tæt på 60k Icon_e_wink
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)