05-07-2008, 10:22 PM
Under alle omstændigheder er der stadigvæk tale om en promille.
|
Metal bracelet PAM's
|
|
05-07-2008, 10:22 PM
Under alle omstændigheder er der stadigvæk tale om en promille.
06-07-2008, 10:35 AM
Jeg overvejer da for tiden at købe en 221 eller 299 når den kommer, og så sætte en lækker rem på istedet for lænken. Mest af alt fordi jeg godt kan lide den børstede stålkasse bedre end de polerede
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|