10-06-2012, 10:21 PM
Jeg er nok ikke en almindelig urnørd (endnu og tror heller ikke jeg bliver det
, og hvis jeg gør er det første ur min vielsesring , gaven der symboliserer tilbagevenden til livet , etc , ergo det skal ikke sælges , jeg skal ikke ha et sub , (ihertfald ikke et 40mm )synes det virker for småt.
jeg har prøvet et deepsea og det er et vildt lækkert ur ,beløbet for et brugt , kan også godt gå , men heller ikke mere , dvs 50000, ( jeg ville egentlig helst have et nyt ) jeg er bare ikke så vild med alt det skrift der står.
explorerll er også et pænt ur , men er i tvivl om hvordan str er , da jeg er 1 stor mand .
er der noget jeg skal tænke over ift til det jeg har skrevet ?
mon en keppper helst skal være ny ? (vil aldrig købe en spritny bil elller mc )
det skal være et rolex .
har i nogle modeller jeg ikke har tænkt på ,
og jeg ved godt det er et kedeligt emne , som alle nybegyndere opretter (og alle tror deres er specielt
men hvis i alligevel vil give jeres besyv med , så på forhånd mange tak.
jeg har prøvet et deepsea og det er et vildt lækkert ur ,beløbet for et brugt , kan også godt gå , men heller ikke mere , dvs 50000, ( jeg ville egentlig helst have et nyt ) jeg er bare ikke så vild med alt det skrift der står.
explorerll er også et pænt ur , men er i tvivl om hvordan str er , da jeg er 1 stor mand .
er der noget jeg skal tænke over ift til det jeg har skrevet ?
mon en keppper helst skal være ny ? (vil aldrig købe en spritny bil elller mc )
det skal være et rolex .
har i nogle modeller jeg ikke har tænkt på ,
og jeg ved godt det er et kedeligt emne , som alle nybegyndere opretter (og alle tror deres er specielt

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)