Svar: 25
Tråde: 5
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Til Mr. jones. Min Mercedes er 7 år gammel og det lever jeg fint med. Havde jeg haft en mill. ville jeg aldrig drømme om at sætte dem i en bil (eller lease en for den sags skyld). Tonen overfor "almindelige" mennesker er ved at blive lidt for hånlig, både her og i den anden tråd, hvor stenrige mennesker bare er sooo cool.....
•
Svar: 372
Tråde: 10
Modtaget Likes: 45 i 18 svar
Givet Likes: 127
ohw Skrev:moprtenef: Til mit brug er privatleasing en god ide. Jeg køre meget arbejdskørsel og kan få mange kørepenge. Når bilen er ny, service og rep. inkl., så kommer der ikke overraskelser. Når jeg køber bilen via firmaet (mit eget), så bekattes jeg jo helt vildt.
.. hvis du kører mange km. om året, så husk lige på at der som regen kun
er ca. 20.000 km fri pr. år når vi taler privat leasing ... og derefter koster det KASSEN!

.. det kan hurtigt spolere billedet!

leJ
•
Svar: 207
Tråde: 37
OleJ: Det er jeg klar over. BMW tager 2,80 kr for "overkm" mens Mercedes tager 1,75. Det koster mellem 0,5 til 1 kr. pr. km i ekstra leasingafgift over 20.000 KM.
•
Svar: 25
Tråde: 5
Selv tsk. Du hører ikke mere fra mig
•
Svar: 207
Tråde: 37
Det blev en Bimmer. For dyr, men dejlig!
•
Svar: 303
Tråde: 20
De nye BMWer er da også super stil.
Har selv kig på en BMW 320D Touring da jeg også brug for plads til barnevogn. Og med en lille helt lovlig chip til 4000,- har jeg 200hk.
Peace Love and Rolex . Kim.A.S.I
•
Kim.A.S.I Skrev:De nye BMWer er da også super stil.
Har selv kig på en BMW 320D Touring da jeg også brug for plads til barnevogn. Og med en lille helt lovlig chip til 4000,- har jeg 200hk.
320D er top nice. Hvem laver chipningen af BMW (med syn etc) ?
mvh Morgan
•
Svar: 303
Tråde: 20
Dette firma Morgan. [url]"http://www.sancodk.dk/">http://www.sancodk.dk/[/url]
Og det er jo ikke fordi der er brug for flere HK i den bil eller
jeg køre som en Brian . Men det er nu sjovt at flyve fra en Brian i hans
Carolla ..( Selvfølgelig ikke når Konen eller barnet er i bilen )
Eller når man er ved at blive lukket inde når der er en foran kørne taxi der lige med et skal til venster midt på tomgaarsvej i myldertid
Så har man lavet et sikkert vognbane skift uden at gearkassen ligger på vejen fordi man bliver nød til at rive den ned i 2 gear for at få omdrejninger nok..
Peace Love and Rolex . Kim.A.S.I
•