10-04-2005, 05:26 PM
esben buhl Skrev:hej,
Det var Knud Pedersen i Brabrand. Han sagde endda, at han ville faxe en kopi ned til Schweitz. Jeg ved ikke om han har fået det gjort eller om de virkelig har fået kigget på det dernede... (?).
Ikke desto mindre har jeg selv posteret et billede af mine papirer på watchuseek og her har flere uafhængige set på dem og alle har konfirmeret, at mine papirer ser 100% iorden ud.
Hvis jeg ellers viste, hvordan man posterer billeder på dette forum kunne jeg lige postere et billede her også;- nogle der kan hjælpe(??)
Selvom der er flere på det amerikanske ur-forum, der har set mine dokumenter, bliver jeg alligevel nødt til at gå til Rolex USA for at få dem til se papirerne, bekræfte ægtheden og efterfølgende rette henvendelse til forhandleren i Danmark og få korrigeret hans opfattelse.
Men, hvis der var nogen der kunne hjælpe mig med at postere et billede her ville det være fedt.
mvh Esben
Nå OK ...Knud Pedersen ...så er jeg mere rolig. Deres ry er ikke og har aldrig været noget at skrive hjem om ...og da slet ikke i Rolex kredse.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)