Exploring the 214270 !
så spørger jeg om et par mdr igen
[-]
  • pbr
Svar
(24-04-2016, 11:45 AM)Danbs Skrev: Hvilken kniv er det der gemmer sig i baggrunden

Hej Dan

Så er vi passeret den 01.07 og jeg kan afsløre, at det er en Benchmade 705 McHenry & Williams i ATS-34 stål. Det er en nummeret Pre-Production Run og er derfor samlerværdig  Icon_smil

Her er en version af billedet, hvor alting er i focus, så kniven ses tydeligere  Icon_blink

İmage

Kevin Magnussen nåede ikke i Q2 pga. rødt flag fordi en Red Bull havde motorhaveri - så er det godt, at man kan lege lidt med kameraet i stedet for ! Icon_smil

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Prøvede den nye ved Klitgaard i tirsdags, og den er altså ret cool. Også er det nok det Rolex jeg synes sidder bedst på håndleddet!

Den er skrevet i bogen over ure der skal prøves.

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Jeg ved jo, at du er én af dem, der kan leve uden datovisning på uret, Jacob - så jeg tror helt sikkert ikke, at du bliver skuffet !! Icon_smil Icon_party

Jeg selv er ikke til den nye model med luminova i 3-6-9 ! En af de mest fremtrædende karaktértegn ved Explorer I har altid været de blanke hvidguldstal ! Og jeg har aldrig haft problemer med visernes længde på 39mm modellen !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
For mig har længden på minuthånden altid været lidt træls at se på, og virker lidt som dovenskab fra Rolex side.

Er i US nu, hvor du kan finde en pæn 14270 for 20k til 24k med papir. Det overvejer jeg at prøve! På den måde kan 1680'er og Black Bay også blive i samlingen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)