Nytårsforsætter?
Fede ure @miwes. Endnu engang en seiko med et helt specielt look. Og har du desuden fået en stor kærlighed for kronograffer?

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(02-01-2016, 07:54 PM)jacobzimmer Skrev: Fede ure @miwes. Endnu engang en seiko med et helt specielt look. Og har du desuden fået en stor kærlighed for kronograffer?

Helt klart er jeg til kronografer og selv om jeg ikke bruger det så meget (det samme med dykkerure) er jeg vild med.

Forøvrigt vil jeg da godt sige i en lidt mere seriøs tone, når det kommer til nytårsfortsæt, så tror jeg at 2016 kommer til at handle om at begrænse sig til lidt mindre antal ure...det skylder jeg min kære hustru.  Icon_flov
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Efter at have byttet mit SubC væk til en Explorer 36mm og Speedmaster overvejer jeg et dykkerur til en tur til Vesterhavet til sommer :) Jeg er dog stadig i tvivl om hvad det skal blive til. Den enkle løsning kunne være Seikos nye SRP 77x serie, der forhåbentligt snart lander på markedet. Men jeg kunne også godt blive seriøst fristet af et Tudor Black Bay, der skal bare lige spares lidt mere op :). Alternativt Marathons nye automatiske dykkerklokke i midsize-udgave.

/Mathias
Svar
Oris' Sixty-Five Diver er også lækker Icon_smil
[-]
  • T.Hansen
Svar
Her forventer jeg også det bliver et stille år.
Forventer ikke at sælge, men måske supplere samlingen med er Oris sixty five, eller et klassisk speedmaster. Maven har endnu ikke afgjort hvilket :)

Svar
(02-01-2016, 08:23 PM)MadsA Skrev: Oris' Sixty-Five Diver er også lækker  Icon_smil

Ja har fået kigget lidt på den, og jeg afviser den bestemt ikke som kandidat. Jeg kan især godt lide den slanke linje, og at den ligger sig tæt på den oprindelige. Jeg kender ikke til Oris. Hvordan er kvaliteten på Sellita værket generelt, og sat op mod et sammenligneligt ETA?
Svar
Jeg har haft holdt en "ur-pause" de sidste måneder, men jeg tror efterhånden at jeg er klar til at starte op igen Icon_e_biggrin1 Jeg skal have fundet mig et hvid-skivet ur i år Icon_smil Jeg havde engang dette ur, og jeg må indrømme at jeg savner det... Icon_violin
İmage
Jeg har ikke besluttet mig for hvilket ur endnu, men det kan jeg jo bruge noget af 2016 til at finde ud af...
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
En af disse to. Samme prisniveau. Det bliver et svært valg.

İmage
Svar
Et meget svært valg - begge virkelig lækre Icon_Up
Svar
Satser på dette Auguste Reymond med chronograph-månefase-dag-dato-måned-24 timers visning.
Vandtæt til 80 meter hvis man skulle komme til at hælde champagne over det de 2 gange om året jeg får det :)

İmage

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)