Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Jeg vil fortsætte med at nyde mine ure. Smide en masse billeder herinde.
Måske sælge 2 af de billige og købe et mere af de dyrere.
Måske.
Lige nu har jeg lidt Tuna feber
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg ved ikke. Kan faktisk ikke rigtig finde ud af hvad der skal ske på urfronten. Måsket fortsætter jeg med at sælge lidt indtil jeg er nede på de ca 50 Omegaer jeg ikke har til salg.
Min fokus er nok stadig Vintage Omegaer med box og papir, men det er ikke mange der kommer til salg af dem - og som samtidig mangler i samlingen. I 2015 lykkedes det at tilføje et enkelt af disse, men det er jo ikke meget. I 2016 måtte der godt komme 2-3 stykker, som jeg kan tilføje til samlingen af disse.
Ellers bliver det nok bare ure jeg kunne tænke mig at bære en tid. Sådan har jeg det med det seneste køb. Et Seamaster Chronostop, som har været primært ur på armen siden indkøb i november, tror jeg det var.
•
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Jeg ved godt det er svært at spå og komme med løfter man måske ikke kan holde, men forsøger alligevel.
Mit 2016 skal være et år uden nye ure og jeg vil helt klart stoppe for alt der har med ure at gøre.
DET ER GAZ.....jeg pjatter bare
Disse to ure kom forbi i dag.
Hej
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Godt oplæg! Jeg har tænkt mig om, og har 3 nytårsforsætter for 2016:
1. Jeg vil IKKE falde for fristelsen til at købe et IWC BIG PILOT. Det ville være for latterligt, hvis en ur-novice springer direkte fra Tissot til IWC.
2. Jeg vil IKKE falde for fristelsen til at købe et Portugue.... Portugisss... eller hvordan IWC nu måtte finde på at stave det i år. Det ville være uansvarligt at lade en pludselig indskydelse reducere mærkbart på de midler, som er hensat til mine børns og børnebørns arv.
3. Frem for alt: Jeg vil IKKE falde for fristelsen til at blande mig i de kampe, som udkæmpes mellem alfa-hannerne på Ur-Debatten. Jeg VED jo, at der ikke vil komme andet ud af det end mere uvenskab og ballade i vores ellers så fredelige del af verden.
•
Svar: 475
Tråde: 15
Modtaget Likes: 25 i 23 svar
Givet Likes: 4
Citat:Det ville være for latterligt, hvis en ur-novice springer direkte fra Tissot til IWC.
Overhovedet ikke! Jeg sprang selv lige ud i det og landede i det segment, jeg kan og vil befinde mig. Jeg kom derfor ikke en masse "prøve-ure" igennem, selvom jeg sagtens kan se fordelen i dette
/Mads
•