Identificer mit ur
Indtil jeg blev "frelst" gik jeg med et Diesel-ur. Lidt mere afdæmpet end dem jeg har set på det sidste. Det var sådan set et udmærket quartz- ur - det har kunnet holde til rigtig mange ting - jeg har gentagne gange tabt det på fliserne i svømmehallen - uden at der er sket noget ved det. Men det kommer IKKE på armen igen.
Jeg tror for øvrigt at der bliver lavet en del kopier af de kendte designerure - måske ikke Diesel.

Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
Tak for jeres ærlighed alle sammen! Var oplysende at læse jeres kommentar.. har forstået budskabet!! :) Vil nu kigge mig om efter et kvalitetsur til rimelige penge.. i har nok ret i at disse mode/smykke ure ikke er værd at samle på ;)
Svar
Super beslutning, "Stoneatlas" !! Det tror jeg ikke, at du vil fortryde :-)

Du kan jo prøve at læse lidt herinde - måske især i Japaner-forummet for at få en fornemmelse af, hvad der er på markedet.

Hvad er dit forventede budget ? Hvis du giver et hint om det, så kan det sagtens være, at der er nogen herinde, der har nogle gode forslag, som du så kan overveje :-)
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)