04-06-2012, 05:31 PM
alsendk Skrev:Jeg forundres lidt over din meget large udmelding her Tio malo...eller skulle jeg kalde dig den onde onkel på spansk?What you think of as being civilised is maybe just your opinion . Why drag my name into the discussion . We should try to keep to discussing watches . There are always many different types of people on watch sites . A little more tolerence and understanding of people who do not think as you do would be a big help . I would never make a personal comment about you , or use your name in a discussion with some one else . If we could only keep to talking about watches we would not have these personal comments . Willy
en bemærkning fra min side om hvorvidt Willy/Rodney kunne forstå dansk, fik dig til at bruge dyre ord såsom neo-intolerance, samt at have ondt i bagdelen, og nu synes du at det er ok at sammenligne agurker i bukserne på diverse uskyldige ur-medlemmer, som ønsker at diskutere på et almindeligt høfligt niveau.
Jeg synes ikke det er i orden du bringer Vintageure.dk ned på dette plan.
Du har en mening om meget, uden at det derved indsætter dig som trendsætter her på sitet.
Jeg kunne ønske at adm. bad dig om at moderere dit sprog, uden at det skulle kunne opfattes som censur.
Blot som et signal til at skrive på en lidt mere civiliseret facon.
Fik du den?
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)