Hvad sidder på jeres håndled d. 24/12?
Hej

Jeg er blevet meget glad for mit Kazimon Eintausend, som jeg købte af KlausM, men lige iøjeblikket skifter jeg tit den imod min Korsbek Oceaneer 1000 meter i sort PVD, som jeg købte af Tukjær fra <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.firstwatch.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.firstwatch.dk</a><!-- w --> men begge to er ure som jeg er meget glade for, jeg modtog min Kazimon i lørdags, og min Korsbek i søndags, så begge ure får armtid iøjeblikket. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Kim T Skrev:
Finetime Skrev:
Kim T Skrev:Billeder af bagsiden, tak Icon_e_smile

Du må nøjes med et snap shot.
Synes bare lige vi skulle se det Andersen modificerede værk, med rotor i blåt guld Icon_e_biggrin
Absolut, sætter lige prikken over i'et Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Som man ikke kan undgå at falde for.
By
G
Svar
Lidt of topic...

Men denne er i lommen i aften:

İmage

En rigtig glædelig jul til alle og tak for jeres rummelighed og forståelse for en præcisionsnørds til tider lidt tossede indlæg.

De bedste julehilsner
BobT
Svar
Hej

Mit Korsbek sad på armen juleaften. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
BobT Skrev:Lidt of topic...

İmage

Skønt at se, at jeg ikke er den eneste, der bruger lommeur. Jeg overvejede det faktisk juleaften, da jeg havde jakkesæt med vest på. Men det blev alligevel 16718 der vandt.

/Bjørn.
Svar
BobT Skrev:Lidt of topic...

İmage

En rigtig glædelig jul til alle og tak for jeres rummelighed og forståelse for en præcisionsnørds til tider lidt tossede indlæg.

De bedste julehilsner
BobT
Som vel tilmed er med en fejlfri perlemor skive og et værk som også er flot at se?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Tja....den blev holdt på neonatalafdeling på Riget (for tidligt fødte børn)...så jeg havde min SD 16600 på. Grunden til at det blev den, var at det er nemmere og få et lænkeur af håndledet, istedet for min elskede PAM 312 fra min urpusher Micki. Der må ikke være ringe, ure ell lign på den lilles stue....! Så derfor.

Et forsiket glædelig jul og et lykkebringende nytår til os alle...! Icon_e_biggrin

Rolex Seadweller 16600 2008
IWC BP 5002 2005
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)