|
Hvad sidder på jeres håndled d. 24/12? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Hvad sidder på jeres håndled d. 24/12? (/showthread.php?tid=75137) |
Hvad sidder på jeres håndled d. 24/12? - Stinger - 22-12-2010 Har i et specielt ur i påtænker at have på juleaften? Jeg selv har, som altid, intet ur på. Juleaften vil jeg ikke mindes om tid, materialisme eller på nogen anden måde have min fulde opmærksomhed afledt fra familien. Kald mig hellig - men den aften er der rent bord og intet nørderi. Hvad med jer? Re: Hvad sidder på jeres håndled d. 24/12? - jacob jensen - 22-12-2010 Mit JLC selvom jeg er meget glad for det stjæler det ikke opmærksomhed fra familien Re: Hvad sidder på jeres håndled d. 24/12? - berg - 22-12-2010 Mon ikke det bliver et Breitling Aerospace, så jeg kan stille en alarm så jeg ikke går glip af Anders And! //Berg Re: Hvad sidder på jeres håndled d. 24/12? - baun - 22-12-2010 Jammen det bliver svigerfars Omega: Mærke og model: Omega Seamaster Calendar Automatic Årgang: 1954 Kasse: Rund, 14 karat guld, perfekt sat i stand og med flot restaureret bagside Højde: 13 mm Diameter: 34 mm uden krone Skive: Perfekt skive i lys gylden blank og med perfekte timemarkeringer og visere i guld. Rem: Original Omega lænke. Ret kraftig i guld double 80 micron i meget fin stand Caliber: 355 hammer automatik med dato Caliber nr.: 14280123 Ref. Nr.: 2757 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vh Baun Re: Hvad sidder på jeres håndled d. 24/12? - Mr. Tick - 22-12-2010 Det er et virkelig flot ur, Baun. Hvis jeg en dag får interesse for vintage-ure vil et velholdt Omega som dit komme blandt kandidaterne. Re: Hvad sidder på jeres håndled d. 24/12? - baun - 22-12-2010 Faurschou Skrev:Det er et virkelig flot ur, Baun. Takker for komplimentet. jeg er også ualmindelig tilfreds med netop det ur - som jo er den helt præcese grund til at jeg idag samler Omega. Det var jo fordi svigerfar brugte dette smukke ur altid at jeg en dag spurgte: Hvad er det egentlig for noget..... jeg fik lidt historie.... og var solgt. vh baun Re: Hvad sidder på jeres håndled d. 24/12? - KimT - 22-12-2010 Dette selvfølgelig
Re: Hvad sidder på jeres håndled d. 24/12? - hannover_dk - 22-12-2010 Vi er godt nok hele familien, men forholdsvis casual - så jeg tar min navitimer 806 - 1963 beads of rice ![]() Glædelig Jul vh Re: Hvad sidder på jeres håndled d. 24/12? - Slettegaard - 22-12-2010 Citat: Jamen det bliver svigerfars Omega: Mærke og model: Omega Seamaster Calendar Automatic Årgang: 1954 Nøj, hvor er det dog et lækkert ur Baun. Superflot stand og så er jeg vild med lænken, dog lidt spøjst, at den ikke er forgyldt på siderne. Hvorfor egentlig? Juleaften vil jeg som alle andre dage have mit Rolex Submariner på venstre håndled Rigtig god jul! Re: Hvad sidder på jeres håndled d. 24/12? - Len - 22-12-2010 hannover_dk Skrev:Vi er godt nok hele familien, men forholdsvis casual - så jeg tar min navitimer 806 - 1963 beads of rice Den Navitimer er bare så flot... Jeg skal have min Rolex SD 16600 på. Får først min vintage Rolex sub efter jul - ellers havde det været mit valg. Og glædelig jul ! |