Rolex 14060m
Hej alle.

Er der én, der mon kan fortælle mig, hvad forskellen på Z- og V-serien er? De er tilsyneladende begge cosc-certificeret.

Mvh Mikkel
Svar
Ud fra hukommelsen vil jeg ikke mene der er forskel. Mener Z er produceret 2006 og V i 2008, så vel kun alderen der skiller de to.

Med Z-serien fik 14060 et facelift med COSC, SEL-lænke og Rolex-Rolex gravering. Men siden Z-serien er der ikke sket noget.

/Mads
Svar
Hej Mads.

Tak for det hurtige svar.

Mente heller ikke der var nogen decideret forskel, men ville lige være helt sikker før jeg købte det.

Hilsen Mikkel
Svar
Har 14060'eren, SEL lænke?
Svar
ClausT Skrev:Har 14060'eren, SEL lænke?

Nej, den har den gamle Oyster lænke ref. 93150, uden SEL og med det gammeldags "træk-ud" dykkerled...
Mvh., Bo.
Svar
Sea-Dweller Skrev:
ClausT Skrev:Har 14060'eren, SEL lænke?

Nej, den har den gamle Oyster lænke ref. 93150, uden SEL og med det gammeldags "træk-ud" dykkerled...
Mente det nok, med Mads plejer jo at have ret Icon_mrgreen
Svar
Nej selvfølgelig er 14060 med 93150 uden SEL, selv i de nyeste serier. Ved ikke lige hvad jeg havde gang i da jeg skrev. Vist autopilot Icon_rolleyes

Vær også lige opmærksom på at skiftet til COSC skete i Z-serien, så ikke alle er med dette. Men her fortæller et billede jo om det er en gl. eller ny.

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Vær også lige opmærksom på at skiftet til COSC skete i Z-serien, så ikke alle er med dette. Men her fortæller et billede jo om det er en gl. eller ny.

/Mads

Jeps, lige præcis Icon_exclaim .

Mit 14060 er et "tidligt" Z-serie, så derfor ikke COSC på skiven ej heller rolexrolexrolex i "ringen".
İmage
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)