Så kom det....
Sociologen Skrev:God pointe - og god strategi (praktiseret til det ypperste af Claus T Icon_e_biggrin )... Måske den skal afprøves...

Jeg har i hvert fald lært mange ure at kende. Og er indtil videre endt op med 3 ure, som jeg er meget glad for. Køber nok et mere, og det bliver et af dem jeg har prøvet før......
Svar
Mailadr. baunc er god nok - baun var optaget og c - står for Christensen!

vh baun
Svar
Baun Skrev:Mailadr. baunc er god nok - baun var optaget og c - står for Christensen!

vh baun
Ah - sorry
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Jacob Jensen

Jeg synes at du skal komme til vores lille urmøde den 18/7 hos mig, for så kan du få lov til at se lidt af hvert.

MVH Peter
İmage
Svar
Det ville jeg rigtig gerne Peter desværre ligger mødet bare lidt langt fra hvor jeg bor(200km+)jeg ville ellers rigtig gerne have fingerne ned i nogle af jeres Rolex divere Icon_cool

Jeg må se hvad jeg finder ud af Icon_e_biggrin
Svar
Et stort tillykke Icon_e_biggrin
Best wishes/Mit besten Grüßen/Med venlig hilsen
Torben Rick

Change Management -- Business Improvement
Svar
jacob jensen Skrev:Det ville jeg rigtig gerne Peter desværre ligger mødet bare lidt langt fra hvor jeg bor(200km+)jeg ville ellers rigtig gerne have fingerne ned i nogle af jeres Rolex divere Icon_cool

Jeg må se hvad jeg finder ud af Icon_e_biggrin

Der er jo urtræf igen her den 1. i det fynske. Der kommer deltagere fra jylland, fyn og sjælland. Så mon ikke der var muligt at arrangere noget samkørsel hvis du da er i nærheden af de 3 landsdele Icon_e_biggrin
Svar
Det kunne helt sikkert være en mulighed jeg ville ihverfald rigtig gerne med.

Men jeg har netop kontrolleret kalenderen og jeg har den dag lovet mig væk til anden
side,så det må desværre blive uden mig denne gang.

Nu er Danmark jo heller ikke større end man hurtig kunne overstå de kilometer i mellem os Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)