En rigtig bagbrandert,
Kære Urtosser

Endnu engang tak for Jeres overbærenhed og gode form.

Min frustration m.h.t. new/vintage bunder naturligvis i min egen,
manglende evne til at få snor i denne vidunderlige og fjollede
ur-verden.

Jeg sympatisere naturligvis med en universel glæde og værdsættelse af det "lækre ur", nyt som gammelt, og under
gerne alle denne tilgang til æstetik.

Men en hæderlig startsamling og en nogenlunde klar retning,
burde jeg vel være en glad samler,- der ikke skrev mavesure
indlæg, men nej Icon_smil

Jeg vil nu vide hvorfor fasinationen består, og hvorfor samlertrangen bobler !
Jeg vil til bunds i dette, tilsyneladende dybt irationelle, forhold !
Som det blev nævnt, er facit nok en illusion, men vejen til
denne psykologiske forståelse, måske det sande formål.

Hvorom alting er, så er der, for mit vedkommende, og ganske ukarakteristisk, gået "new age" i samleriet (suk) !

Forhåbentlig er det blot en fase, så bær over med mig,- lidt endnu Icon_smil

V.h. og tak

Jacob
" I like to watch "
Svar
Hvis du har det sådan med dette forum Jacob, hvorfor bliver du så ikke bare væk?
Med dine sure opstød, så tror jeg ikke du vil blive specielt savnet.

Du er ikke andet end en utiltalende sur gammel mand, der kun kan revse over ting.
Du kunne jo istedet prøve at lede dette forum i den retning du ønsker, f.eks. med nogle mere seriøse og positive indlæg. Disse kunne f.eks handle om dine højtelskede vintageure, og hvorfor du finder dem interessante.

Der skal være plads til alle, men ikke i din verden, det er vi ikke i tvivl om.
İmage
Svar
Uha uha.

Håber at I alle sammen lander på benene - på et tidspunkt.

Men OK, sandheden skal åbenbart nogle gange høres af fulde folk og børn. Men må man være ædru for at komme med personlige fornærmelser?

Hvis jeg skulle skrive et indlæg efter 70 øl, ku' jeg såmænd osse finde på noget der skulle ud. Men hvem siger at alting skal ud?

Jeg synes at vi skal vælge at være med til at forme dette forum med vores viden, erfaring om urene. Jeg får osse lyst til at skylle alle mine Omegaer ud i lokumet, og overvejer en anden interesse når nogen skriver at "man sagtens kan få en daglig beater til 7-8000 kr".

Men vi skal alle finde vores eget niveau her på sitet. Og man kan jo teoretisk set vælge hvad men læser og hvad man skriver og kommenterer.

Jeg har ikke tænkt mig at ændre adfærd på forumet, velvidende at mine ure ikke engang rangerer som daglige beatere......prismæssigt.

Fortsat god søndag.

//
Icon_+1
Svar
Loncar Skrev:Uha uha.

Håber at I alle sammen lander på benene - på et tidspunkt.

Men OK, sandheden skal åbenbart nogle gange høres af fulde folk og børn. Men må man være ædru for at komme med personlige fornærmelser?

Hvis jeg skulle skrive et indlæg efter 70 øl, ku' jeg såmænd osse finde på noget der skulle ud. Men hvem siger at alting skal ud?

Jeg synes at vi skal vælge at være med til at forme dette forum med vores viden, erfaring om urene. Jeg får osse lyst til at skylle alle mine Omegaer ud i lokumet, og overvejer en anden interesse når nogen skriver at "man sagtens kan få en daglig beater til 7-8000 kr".

Men vi skal alle finde vores eget niveau her på sitet. Og man kan jo teoretisk set vælge hvad men læser og hvad man skriver og kommenterer.

Jeg har ikke tænkt mig at ændre adfærd på forumet, velvidende at mine ure ikke engang rangerer som daglige beatere......prismæssigt

Fortsat god søndag.

//

Jeg står fint nok på benene...

Og er ikke fuld....

Og jeg vil gerne overtage dine Omegaer hvis du bliver træt af dem.

... når de nu alligevel ikke kan måle sig med en daglig beater!....prismæssigt

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)