Svar: 53
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
En "Newbie" som mig vil aldrig kunne se et falsum på disse billeder, de er alt for gode - men det fik mig til at tænke på, hvorfor egentlig gøre noget ud af billederne?
Jeg mener, hvis man vil sælge kopi ure på denne måde, hvorfor så ikke bare finde ægte fotos? Nettet myldrer jo med dem og et eller andet sted må chancen for at få en "sucker" mere i fælden da være nemmere??
•
Svar: 23
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg tror pointen er at de ikke sælger ure... de tager dine penge og så hører du ellers ikke mere fra dem. Jeg vil tro at det er derfor de har taget tiden til at gøre lidt ud af billederne, da de ikke vil fremstå som billige kopier.
-Christian
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
cldk Skrev:Jeg tror pointen er at de ikke sælger ure... de tager dine penge og så hører du ellers ikke mere fra dem. Jeg vil tro at det er derfor de har taget tiden til at gøre lidt ud af billederne, da de ikke vil fremstå som billige kopier.
-Christian
Jeg tror du nærmer dig målet
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Submariner 14060M er med stifthuller stadigvæk, som den eneste Rolex idag, og alle billeder er af et originalt Rolex, men jeg tvivler på at man nogensinde modtaget noget for sine penge , højest et fake ur.
MVH Peter
•