Jeg har aldrig set fake ure på sådan en professionel side!
En "Newbie" som mig vil aldrig kunne se et falsum på disse billeder, de er alt for gode - men det fik mig til at tænke på, hvorfor egentlig gøre noget ud af billederne?

Jeg mener, hvis man vil sælge kopi ure på denne måde, hvorfor så ikke bare finde ægte fotos? Nettet myldrer jo med dem og et eller andet sted må chancen for at få en "sucker" mere i fælden da være nemmere??
Svar
HenrikSMøller Skrev:En "Newbie" som mig vil aldrig kunne se et falsum på disse billeder, de er alt for gode - men det fik mig til at tænke på, hvorfor egentlig gøre noget ud af billederne?

Jeg mener, hvis man vil sælge kopi ure på denne måde, hvorfor så ikke bare finde ægte fotos? Nettet myldrer jo med dem og et eller andet sted må chancen for at få en "sucker" mere i fælden da være nemmere??

Det er der selvfølgelig også nogen der gør....
Svar
Jeg tror pointen er at de ikke sælger ure... de tager dine penge og så hører du ellers ikke mere fra dem. Jeg vil tro at det er derfor de har taget tiden til at gøre lidt ud af billederne, da de ikke vil fremstå som billige kopier.

-Christian
Svar
cldk Skrev:Jeg tror pointen er at de ikke sælger ure... de tager dine penge og så hører du ellers ikke mere fra dem. Jeg vil tro at det er derfor de har taget tiden til at gøre lidt ud af billederne, da de ikke vil fremstå som billige kopier.

-Christian
Jeg tror du nærmer dig målet Icon_e_biggrin
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Submariner 14060M er med stifthuller stadigvæk, som den eneste Rolex idag, og alle billeder er af et originalt Rolex, men jeg tvivler på at man nogensinde modtaget noget for sine penge , højest et fake ur. Icon_twisted

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)