Jeg har aldrig set fake ure på sådan en professionel side!
[url]"http://www.rolex24h.com/2008_rolex_ss_submariner_black.htm">http://www.rolex24h.com/2008_rolex_ss_s ... _black.htm[/url]
Svar
Hvis det er for godt til at være sandt Icon_e_wink
Siden er registreret i Rusland og tager udelukkende imod bankoverførsel... ikke noget med sikkerhedsnet i "tilfælde" af at du ikke modtager det du har betalt for. En hurtig søgning viser da også flere der er blevet snydt af foretagenet.

-Christian
Svar
Det er under forhandler kost pris, så hvad tror du?

Icon_e_wink
Svar
De vil have 6.135$ for Daytona i SS med hvid skive. Et ur som bliver solgt for ca 9.000$ på Ebay.

Det er ca. 3000$ ud af vinduet, i stedet for at sætte dem på ebay. Så dumme er der ingen forretningsdrivende der er.

Derfor mener jeg du skal holde dig langt væk, i det der er noget der ikke stemmer.

Gyldent råd nummer 1 når du handler på nettet:

Virker det for billigt er der altid noget galt.
Svar
Siden ser meget professionel ud, så der er jo nok nogen der kan blive snydt......

Jeg kunne absolut heller ikke finde på at bestille noget derfra og har nok formuleret mit spørgsmål forkert, jeg var ikke i tvivl om at der var snyd med i spillet....... Har dog altid kun set fake ure, hvor de skrev at de var fake.....
Svar
Jeg har kigget lidt på billederne, jeg mener ikke at der er huller i hornene, på de nye submariner, så det må være en fake
Bent Pallesen
Svar
Der er stadig huller i 14060M som den eneste sub pt.

Men derfor kan det godt være en fake alligevel Icon_e_smile

Thomas
Svar
Gufle Skrev:Virker det for billigt er der altid noget galt.

Jeg vil påstå, at ovenstående råd ikke er begrænset til merkantile transaktioner, men sagtens kan udvides til at omfatte mange af livets andre facetter. For som det hedder på engelsk: "There's a sucker born every minute."

Thomas
Leap and the net will appear.
- zenbudhistisk ordsprog.
Svar
Bent Pallesen Skrev:Jeg har kigget lidt på billederne, jeg mener ikke at der er huller i hornene, på de nye submariner, så det må være en fake
Mangler der ikke også hologrammærker bag på urene?
Svar
Nej, der er ikke hologram på de nye ure
Bent Pallesen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)