09-01-2007, 12:42 AM
Tjooo... Jeg tror da at der jævnligt bliver kørt et parti falske Rolex´er over med en vejtromle, men det er sikkert svært at komme det til livs. Men om folk vil have et fake ur, er jeg sådan set ligeglad med. Jeg forstår dem ikke, da glæden ved at se på uret, ikke kan være den samme.
Men hvad jeg bestemt ikke er ligeglad med, er at nogle idioter forsøger at sælge dem videre som ægte.
Da jeg gjorde fjolset der havde auktionen på qxl opmærksom på, at uret var uægte, og sendte ham linket til diskusionen på denne side, havde han alligevel den frækhed, at kræve at jeg stod ved mit bud
Han skulle sku hellere undskylde 1000 gange, og være glad for, at han ikke bliver meldt, hvilket man skulle gøre. Det ender med at han alligevel får solgt uret til en eller anden stakkel.
Noget andet er, at man som "ny" pr. automatik begynder at mistænke alle og enhver der vil sælge et ur. Rimeligt ubehageligt, at man er nødt til at bede om flere billeder osv. før man tør lægge pengene.
Mvh
Jasper
Men hvad jeg bestemt ikke er ligeglad med, er at nogle idioter forsøger at sælge dem videre som ægte.
Da jeg gjorde fjolset der havde auktionen på qxl opmærksom på, at uret var uægte, og sendte ham linket til diskusionen på denne side, havde han alligevel den frækhed, at kræve at jeg stod ved mit bud
Noget andet er, at man som "ny" pr. automatik begynder at mistænke alle og enhver der vil sælge et ur. Rimeligt ubehageligt, at man er nødt til at bede om flere billeder osv. før man tør lægge pengene.
Mvh
Jasper

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)