Brugt Sub eller GMT - men hvilken
Og det kører snorlige.
Svar
jensebhansen Skrev:Hej Lundberg

Synes Pelagos er et flot ur, der får en ganske god omtale - selvom nogle synes der er for ringe at man kun får et ETA værk til den pris, som så måske på sigt er billigere at servicere. Må dog tilstå at pilen også er begyndt at pege tilbage op Rolex.

Og, tak for dit indspark mht. Explore II; i første omgang synes jeg uret ser lidt "fersk" ud med den lyse lynette, når det sammenlignes med Sub eller GMT, men jeg kan godt se, at det gør uret lidt mere diskret, så det komme med i mine overvejelser.

Mvh
Jens

Forventer du et in-house værk i et ur til lige over 20k?

ETA 2824-2 er jo et glimrende værk Icon_smil
JS Watch Islandus
Victorinox Alpnach Special Edition
Panerai PAM 312
Oris Aquis Depth Gauge
Svar
Hej

Nu "citerede" jeg bare lidt reaktioner fra nettet, og samtidig er det vist de færreste, der ikke synes at det valgte ETA værk er ganske fremragende, men det afholder jo ikke folk fra at forvente noget andet/mere - selv til prisen.

Var forbi Klarlund den anden dag og prøvede Pelagos'en. Lækkert ur/håndværk, som i min optik har følgende plusser i forhold til Sub'en: titanium = lettere ur, spændet på lænken virker ret gennemtænkt og endeligt er det noget mere diskret end Sub'en, hvilket jeg også synes er et plus. Til gengæld skal jeg nok vænne mig til størrelsen af uret, eller tilsvarende klokker.

På anden anden side har jeg fået øjene op for Explore 2 16570, som jeg faktisk synes er lidt pænere end den nyere 216570'er. Mht. de to værker vil man så blive lige så glad for 16570 som for 216570'eren - 16570'en sidder, som jeg forstår det, også i Sub og GMT, så det er vel et ganske velafprøvet værk, der gør hvad det skal og gør det i laaaaang tid?

Mvh
Jens
Svar
16570 og 216570 er ref.nummer og ikke værk calibre. Men i de to ur side der 3186 og 3187 der er som sådan ikke meget forskel på dem. 3187 er bare nyere
Svar
Hej

Ok, tak. Så blev jeg så klog.

Mvh
Jens
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)