Rygter om prisstigning **Igen**
vist nok begge - kom på Sihn2012, så rammer nok først butikkerne 1-2 år efter

Eller ihvertfald hos Klarlund - prøvede et keramik ur derinde og den guld limited, de havde derinde - de var altså ganske behagelige :)
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Amehlbye Skrev:vist nok begge - kom på Sihn2012, så rammer nok først butikkerne 1-2 år efter

Eller ihvertfald hos Klarlund - prøvede et keramik ur derinde og den guld limited, de havde derinde - de var altså ganske behagelige :)
Prøvede du the black knight? 317...
Prøvede det her den anden dag... Hold nu kæft et fedt ur!!!

//Berg
Svar
Berg - det var sort - og ja det var den :)

Prøvede også deres guld PAM - også ganske lækker :)
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Jeg kan se, at PAM305 er steget med 100 euro fra april-niveauet (cirka 1,4 pct).
İmage
(listen er hapset fra Urforum.dk)
Svar
eller hvad der svarer til en tank benzin Icon_sign
Anders 

Svar
Jeg har igen bil, så; hvad der svarer til et 4-zoners månedskort med S-tog :)
Svar
Min 380'er kostede 24800 før stigningen og hvis den danske forhandler følger den viste liste, vil den stige til 26250
Svarende til en stigning på lige over 5,8% hvilket er lidt mere end de tidligere oplyste 0,6% Icon_e_wink
Svar
Jamen, det er jo ingenting - indrømmer, det er mere end 0.6 % - Men igen, det er jo minimalt hvad de stiger Icon_ok
Anders 

Svar
Amehlbye Skrev:Jamen, det er jo ingenting - indrømmer, det er mere end 0.6 % - Men igen, det er jo minimalt hvad de stiger Icon_ok
Ja, det er ikke meget, 305eren er steget, men ganske pænt for 380eren. Der er jo anden prisstigning i år alene.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)