Svar: 305
Tråde: 18
Modtaget Likes: 432 i 119 svar
Givet Likes: 237
(06-02-2018, 02:14 PM)KimT Skrev: Jeg glæder mig til at se om du ender om med det som vi talte om i telefonen 
Det er jeg også spændt på, jeg tror det ender der, men inden de andre ure bliver solgt kan man jo nå at ombestemme sig mange gange....
Tak for hjælpen forøvrigt
•
Svar: 1,589
Tråde: 68
Modtaget Likes: 3,081 i 967 svar
Givet Likes: 2,747
Super flotte ure - vi har samme smag :-). Jeg har en ældre Aquatimer (3719-28), som minder stilmæssigt om din IWC og så har jeg jo også JLC Extreme Worldtimeren. Jeg er som de andre, spændt på at se hvad de bliver byttet ud til. Jeg var forbi Ole Mathiesen i går og prøvede et IWC 5022-18 - damn, det er altså lækkert. Jeg er bare bange for, at jeg kommer til at savne at have flere ure, hvis man begynder at sælge for meget ud/bytte op :-)
Et enkelt spørgsmål: Er den tykke, lækre læderrem på JLC'en den originale?
Hilsen,
Jacob
•
Svar: 305
Tråde: 18
Modtaget Likes: 432 i 119 svar
Givet Likes: 237
(09-02-2018, 01:39 PM)onkeldunkel Skrev: Super flotte ure - vi har samme smag :-). Jeg har en ældre Aquatimer (3719-28), som minder stilmæssigt om din IWC og så har jeg jo også JLC Extreme Worldtimeren. Jeg er som de andre, spændt på at se hvad de bliver byttet ud til. Jeg var forbi Ole Mathiesen i går og prøvede et IWC 5022-18 - damn, det er altså lækkert. Jeg er bare bange for, at jeg kommer til at savne at have flere ure, hvis man begynder at sælge for meget ud/bytte op :-)
Et enkelt spørgsmål: Er den tykke, lækre læderrem på JLC'en den originale?
Hilsen,
Jacob
Ja vi har samme gode smag
Hold nu kæft den 5022 er sprød
Alligatorremmen på mit JLC er den originale som uret kommer med fra ny (eller rettere en magen til, jeg fik en ny på for nogle år siden)
•