Hvad var dit bedste ur indkøb i 2017
(25-12-2017, 02:16 PM)Larsb Skrev: Tilykke med dem begge. Icon_flag Icon_flag Icon_flag

Tusinde tak Lars. Jeg er jo førstegangs, så det er helt fantastisk og overvældende.

Og sønnike er osse okay

Sent from my iPhone using Tapatalk
Keld
[-]
  • cfnissen
Svar
Det bliver ikke mindre fantastisk med de efterfølgende. Jeg har lige fået barnebarn nummer 3, nummer to kom tidligere på året, og det er stadig lige fantastisk.

Jeg tror, at din Aquanaut vil være genkendeligt for de, der kender til ure, og ingen andre, selvom jeg tvivler på, at nogen ville tro, det var et DW Icon_rul Fakstisk er min erfaring, at folk, der ikke kender til ure, ikke kan genkende noget som helst, men mindre man fortæller dem, at man har et Rolex på.

Det er et utroligt lækkert ur, og efter min mening mere harmonisk en Nautilus. Jeg håber, du beholder det til næste generation Icon_smil
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen, keldw
Svar
Jeg fik en ventus mori 300 brass/brass  her i 2017 men den var jo købt og betalt i 2016 gennem kickstarter så det gælder måske ikke helt
Det eneste jeg har købt i år er en omega lås med mikro justering samt 2 led til lænken

İmage
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, KlausM
Svar
(23-12-2017, 11:12 PM)p.sebastian Skrev: Mit år har ikke budt på SÅ mange nye ure, dog har jeg købt et par billige vintage.. Min gode ven TG som ved jeg holder af sm300 som er "gået til" lånte mig hans og endte med at slå en god handel af.. så tak til TG for et dejligt urİmage

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Det er lidt skræmmende at tænke et helt år tilbage. Det ur p.sebastian har, blev skiftet ud med samme model med co-axel værk i. Her er begge ure ved siden af hinanden.
İmage

Det ur jeg har købt i år jeg har været gladest for, er et jeg har været vild med lige siden jeg fik øjnene op for ure.
İmage

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)