Fifty Fathoms
der er nu noget over blancpain ff... super lækkert og noget vi ikke ser så tit... Icon_smil Troede faktisk ikke du fandt et igen. jeg forstår dig godt.... har selv kigget meget efter jeg solgt mit ff.. hvade jeg ikk købt big pilot nu så var det blvet blancpain igen... så stort tillykke og behold det denne gang... Icon_flag
Mvh Hr.holm
Svar
Tak Kenneth..
Din Flyback var fed og passede godt til dig. Men hvis ikke man synes det spiller...
Mvh
Klaus

Og tak Kim og JK Icon_Up
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Min kone så ved et tilfælde dette indlæg på min mobil (citat herunder). Hendes kommentar var "hvor er det fedt at man kan glæde sig så meget over noget". Kan kun give hende ret  Icon_e_biggrin1

(20-05-2017, 09:38 AM)doxa300 Skrev: Har haft mit nu i 2,5 år. Og det slog min interesse for andre ure ihjel. Jeg går næsten ikke med andet. Er meget tilfreds. Så jeg forstår til fulde din glæde.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Klaus
Svar
(20-05-2017, 08:37 AM)KlausM Skrev: Tak Claus.
Jeg har nu også altid været lun på deres Leman Big Date Flyback Chronograph.
Mvh
Klaus

Tillykke med nyerhvervelsen Klaus, det måtte jo komme Icon_smil

Jeg bliver altså også mere og mere lun på Fifty Fathoms Bathyscaphe, et ur som jeg slet ikke brød mig om da det kom, men hver gang jeg får lov at røre ved et bliver det federe og federe, s..... osse, denne besættelse stopper tilsyneladende aldrig Icon_e_biggrin1

I får lige et billede af min FF som er på lænke:
İmage
Mvh
Morten
Svar
(20-05-2017, 10:07 AM)KlausM Skrev: @Kongelunden. Her lidt billeder der viser uret fra andre vinkler:
http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=...=blancpain

Mvh
Klaus

Tak for linket, og generelt nogle super lækre billeder af FF der bliver flashet i denne tråd Icon_hjerte

Prøvede selv FF på armen sidst jeg var i Zürich, og uret er ganske enkelt bare top-lækkert Icon_Up

İmage

Hvordan er det med selve ur-værket i FF? Da jeg prøvede uret i Zürich blev jeg betjent af en rigtig 'brugtvogns-sælger-type' som talte stolpe op og stolpe ned, og han var meget fokuseret på at ur-værket skulle være noget af det bedste på markedet og langt bedre end tilsvarende ure....?

Jeg ved at FF har in house værk med 5-dages (120 timer) gangreserve, men har ikke rigtig indblik i hvordan det er sammenligneligt med tilsvarende kalibre fra andre mærker?

Hilsen,
Michael
Svar
Jeg ved ikke mere end du gør ang. værket.
Blancpain har lavet denne animation som jeg synes er ganske flot lavet:
https://www.youtube.com/watch?v=xrs4Grsu7Ak

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Fed klokke, Klaus Icon_cool Den passer dig super godt! Icon_Up Tillykke Icon_flag
De venligste hilsner, John
[-]
  • KlausM
Svar
Tillykke Klaus  Icon_Up
Et på alle fronter klasse ur.  Icon_not
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • KlausM
Svar
Hej Klaus

tillykke med den fede diver!  Icon_Up Icon_Up

Blancpain er desværre et sted jeg ikke har været endnu - men jeg er ret sikker på at det kommer en dag!

- Jeg stemmer i koret - hold den nu denne gang!!

- hvis man ikke sælger/bytter så fortryder man heller ikke salget/byttet....  Icon_sign

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • doxa300, KlausM
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)