Fifty Fathoms
3 år skulle der gå før jeg fik anskaffet denne igen. Det er det ur jeg har fortrudt allermest at have solgt. Den har ligget nummer ét på min ønskeliste men først nu dukkede det rette tilbud op.

İmage

Mvh
Klaus

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Klaus
Svar
(20-05-2017, 08:27 AM)KlausM Skrev: 3 år skulle der gå før jeg fik anskaffet denne igen. Det er det ur jeg har fortrudt allermest at have solgt. Den har ligget nummer ét på min ønskeliste men først nu dukkede det rette tilbud op.

İmage

Mvh
Klaus

Det er altså bare så smukt og modellen har jo en spændende historie.

Kransen er så flot, men detaljerne på kassen er altså heller ikke helt ringe.

Resten af Blancpains sortiment lader mig lidt kold, men dette står også på min ønskeliste.

Nyd det!

Claus

------
Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.

Svar
Tak Claus.
Jeg har nu også altid været lun på deres Leman Big Date Flyback Chronograph.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
[-]
  • cfnissen
Svar
(20-05-2017, 08:27 AM)KlausM Skrev: 3 år skulle der gå før jeg fik anskaffet denne igen. Det er det ur jeg har fortrudt allermest at have solgt. Den har ligget nummer ét på min ønskeliste men først nu dukkede det rette tilbud op.

İmage

Mvh
Klaus

Stort tillykke Icon_flag  Fifty Fathoms er ganske enkelt en super sprød klokke - med både en lang og fantastisk historie samt et eminent elegant design Icon_not Icon_hjerte

Jeg gætter på at BP overvejelserne deraf er sat lidt i bero ? Icon_e_biggrin1 Icon_blink
Svar
Big Pilot er ikke helt sat i bero, men da man ikke altid kan styre hvornår de gode tilbud dukker op må man handle derefter.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
[-]
  • Møller
Svar
(20-05-2017, 08:43 AM)KlausM Skrev: Big Pilot er ikke helt sat i bero, men da man ikke altid kan styre hvornår de gode tilbud dukker op må man handle derefter.
Mvh
Klaus

Så sandt som det er sagt Icon_Up

Jeg nå ærligt indrømme, at jeg er helt forgabt i dit FF billede - det fremhæver virkelig nogle af de eminente træk ved FF; bla det klassiske elegant design, og ikke mindst den helt fantastiske drejekrans i buet safir-glas Icon_hjerte Icon_party

Ganske enkelt et vanvittigt smukt ur
Svar
Smukt smukt ur. Tillykke
Mvh Kim 
Svar
Har haft mit nu i 2,5 år. Og det slog min interesse for andre ure ihjel. Jeg går næsten ikke med andet. Er meget tilfreds. Så jeg forstår til fulde din glæde.
İmage

[-]
  • cfnissen, KlausM
Svar
Fedt billede som viser den dybe sorte farve jeg synes er så fedt.
Mon det er min gamle du har der? Børstet foldespænde.

@Kongelunden. Her lidt billeder der viser uret fra andre vinkler:
http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=...=blancpain

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hjertelig tillykke med det fornemme ur! FF er helt klart også på min ønskeliste.
JK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)