06-07-2016, 04:29 PM
Som nogle af Jer sikkert ved, har jeg ledt efter et ur med blå skive i en tid. Da jeg valgte at trykke på aftrækkeren, stod der Breitling SuperOcean Heritage 46 på sigtekornet, og en forhandler fra udlandet blev målet for min forespørgsel til uret. Han havde flotte fotos af uret, og en "perfekt stand" som beskrivelse. Jeg kontaktede sælger, og han forsikrede mig, at uret var som nyt, og at den flotte Mesh lænke ville passe om mit spæde drengehåndled med et omfang på 22cm. Så vidt, så godt
Betalingen røg afsted, og kun en enkelt dag efter sælgers modtagelse heraf, havde jeg uret i hænderne. Dejligt
Spændingen var således stor, da jeg pakkede ud, og lige så stor var skuffelsen, da jeg konstaterede dette i æsken:

Men skiven var nu flot...

Jeg kontaktede hurtigt sælger efter modtagelse. Han var meget venlig:
"The watch is unpolished and in mint condition"
Han kunne dog godt fornemme min utilfredshed, og foreslog derfor:
"You are welcome to return it for a polish"
Uret kunne jeg ikke krænge op over håndryggen - så kort var lænken. Og det på trods af, at jeg inden køb havde spurgt til, om det ville passe mit spæde drengehåndled på 22cm... Dette var sælger meget uforstående overfor:
"When I measured the watch on bracelet it was 21.8cm..." WOW, det må så være krympet i fragt!
Da jeg så konstaterede, at uret gik i stå 10 sekunder efter, det blev trukket op (begge gange), kontaktede jeg sælger for at aftale returnering af uret. Heldigvis indvilligede sælger. Jeg håber nu blot, at returneringen går bedre end stand beskrivelsen...

God onsdag!
Og TAK til alle vore indenlandske GOOD GUYS, der leverer ærlige stand beskrivelser
Betalingen røg afsted, og kun en enkelt dag efter sælgers modtagelse heraf, havde jeg uret i hænderne. Dejligt

Men skiven var nu flot...

Jeg kontaktede hurtigt sælger efter modtagelse. Han var meget venlig:
"The watch is unpolished and in mint condition"
Han kunne dog godt fornemme min utilfredshed, og foreslog derfor:
"You are welcome to return it for a polish"
Uret kunne jeg ikke krænge op over håndryggen - så kort var lænken. Og det på trods af, at jeg inden køb havde spurgt til, om det ville passe mit spæde drengehåndled på 22cm... Dette var sælger meget uforstående overfor:
"When I measured the watch on bracelet it was 21.8cm..." WOW, det må så være krympet i fragt!
Da jeg så konstaterede, at uret gik i stå 10 sekunder efter, det blev trukket op (begge gange), kontaktede jeg sælger for at aftale returnering af uret. Heldigvis indvilligede sælger. Jeg håber nu blot, at returneringen går bedre end stand beskrivelsen...
God onsdag!
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)