Grand Seiko SBGR099
Please gutter, en venlig henstilling om at bevare den gode tone.

Der er ingen grund til at blive personlig i det offentlige rum.

På forhånd tak for jeres forståelse

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
[-]
  • HG
Svar
Jeg kan fint forstå ønsket om GS, Jesper. Det hele skal jo ikke være Omega eller Rolex (selv om de også laver gode ure) Icon_blink

Og tak til Kim og Kim T for de fine ord! Kim T, jeg håber du en dag får lejlighed for at prøve Grand Seiko. Jeg er klar over, at du ofte ender hos Rolex, men jeg er sikker på, at du vil kunne mærke kvaliteten i GS - om du så får følelserne med, er en anden snak Icon_blink

Kim T, du har i øvrigt ret mht størrelsen på de 42mm! Jeg var lidt betænkelig i starten, men det har vist sig, at det er både fint i størrelse til armen, og så er det samtidig også behageligt Icon_smil
İmage

Det er lidt sjovt, for når jeg ser Henrik (HG) med sin Milgauss, så tænker jeg lidt på GS SBGR099. Jeg er klar over, at urene er vidt forskellige, men jeg får nu engang den association... Jeg må hive fat i Henrik for en kop kaffe og en ur snak Icon_blink Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar
Milgauss er nu også et dejligt ur Icon_smil

İmage
[-]
  • T.Hansen
Svar
Hov, hov! Ikke hi-jacke Grand Seiko tråden med Rolex fotos - det er jo slet subjektiv præference reklame Icon_blink  Icon_lol

Måske er det glas holde ringens udformning og blanke facet kant, der får mig til at associere de to ure...(?) For skive og visere er da helt forskellige!  Icon_flov
[-]
  • KimT, T.Hansen
Svar
(10-05-2016, 10:29 PM)Joepete Skrev: Jeg kan fint forstå ønsket om GS, Jesper. Det hele skal jo ikke være Omega eller Rolex (selv om de også laver gode ure) Icon_blink

Og tak til Kim og Kim T for de fine ord! Kim T, jeg håber du en dag får lejlighed for at prøve Grand Seiko. Jeg er klar over, at du ofte ender hos Rolex, men jeg er sikker på, at du vil kunne mærke kvaliteten i GS - om du så får følelserne med, er en anden snak Icon_blink

Kim T, du har i øvrigt ret mht størrelsen på de 42mm! Jeg var lidt betænkelig i starten, men det har vist sig, at det er både fint i størrelse til armen, og så er det samtidig også behageligt Icon_smil
İmage

Det er lidt sjovt, for når jeg ser Henrik (HG) med sin Milgauss, så tænker jeg lidt på GS SBGR099. Jeg er klar over, at urene er vidt forskellige, men jeg får nu engang den association... Jeg må hive fat i Henrik for en kop kaffe og en ur snak Icon_blink Icon_Up

Mit er nu et Datejust :-)
Jeg er klar på kaffe, jeg er jo tit på Fyn :-)

Warning contains Rolex :-)

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Tak for rettelsen, Henrik! Men nu er det da gået helt galt for mig, for min GS er jo time-only, og dermed aldrig i nærheden af Datejust...  Icon_flov

Når du flyver over Fyn, gør du mellemlanding her hos mig. Så er jeg vært for en god hjemmelavet kop mokka - du er altid velkommen!  Icon_Up

Din klokke klæder dig super godt  Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)