23-12-2015, 07:54 AM
(22-12-2015, 09:30 PM)Miwes Skrev: Willy> det er som du rigtig skriver ikke muligt at gøre det tilbage når først der er ridser, så jeg vil passe på mit specielle SeikoUsually the whole case has to be retreated to remove a scratch on PVD watches.But i have often wondered why they cannot just paint the scratch.It is always possible to find a paint that matches.If i owned a PVD watch that got a big scratch,i would just paint it out.Small marks on a SS watch do not matter,but it looks terrible on a PVD.Do you know how many models Seiko made of your watch?I always thought it was a rare watch,because i have not seen many for sale.![]()
Selvfølgelig er der keramisk materiale som løsning og den er ikke dårlig, men der er nu noget over stål der er behandlet med den sorte overflade og den feel det giver...det betyder noget for mig.
Jeg bliver mere og mere sikker på at dette Seiko er en keeper, selv om det er et fy ord for mig og intet er sikkert...
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)