Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeremy Skrev:Nogen der kan oplyse mig en ca. pris for sådan en justering??
Har Bjarne ikke tilbudt længere oppe i tråden at gøre det på hans regning
•
Svar: 387
Tråde: 33
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Jo, men jeg har ikke lige nogle planer om at komme til Horsens, hvis ikke det er dyrt. Derfor jeg ønsker at vide en ca. pris??
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Tja, nu er det jo lidt svært at se hvor i DK du befinder dig. Så jeg risikerer at få et ur på bordet, 6 øl.... og en snak...
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Det bør ikke koste mere end nogle få hundrede kroner hos ex JP ure/Krognos eller Mølbak - måske lidt ekstra hvis det skal være MEGET præcist (så vil de nok beholde det 24 timer eller mere for at teste det lidt i forskellige positioner) og/eller du vil ha trykprøvning (som er nødvendigt hvis du for alvor bader i hav/sø med det, men ellers kan de pakke det fint nok til håndvask vil jeg påstå
25 sek i tab er klart for meget. Tab er værre end når det vinder synes jeg. Jeg ville selv efter en justering regne med -5 / + 10 sek per dag, men jeg er nok heller ikke så forventningsfuld og uret er vel ikke cosc fra starten (certificering der lover lidt lavere end angivet her)
vh
•
Svar: 387
Tråde: 33
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg bor i Odense, så hvis det ikke koster mere end et par hundrede, kan det vist ikke svare sig at tage til Horsens

.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Jeremy Skrev:Jeg bor i Odense, så hvis det ikke koster mere end et par hundrede, kan det vist ikke svare sig at tage til Horsens
.
Jeg gav bare en ca pris for to gode vintagefolk i KBH, og Horsens ville sikkert ligge i samme niveau - men det er klart, at du kan komme ind til en fin en, som mener det givet skal ha service og alt - og hvorfor ikke lige sende det ned til Sinn nu vi er igang - og så koster det jo noget andet. I alle fald, ring lidt rundt og hør hvad en helt enkelt justering af et Sinn U! med ETA 2824 Top Grade (som jeg mener ligger i Sinn U1)
Et tab på 25 sek
KAN betyde, at det skal ha mere end en justering, og så er Bjarnes tilbud og Urmager Halse i Horsens, lige til højrebenet, evt. godt indpakket og som værdibrev med lidt retur porto i.
vh
•