Hvorfor skal det altid være lænke eller Nato på en Sub?
#11
Hvor er billedet på en lækker gummirem. Tænkte måske den som ClausK har fra England ville se super ud!

Ser ellers godt ud og uret sidder det rigtige sted på armen. Et ur skal altså i mine øjne ikke sidde nede på håndledet, men på armen lige før håndledet.

Torben
Svar
#12
Når man kan rigge en Sub op på både en Natorem og specielt den der tynd strimmel J.Bond havde den hængende i, kan man også gøre det, Claus gjorde.
Har selv haft en G/S Sub i sort krokorem - og synes at den er cool (for afvekslingens skyld - og måske for at provokere lidt de der purister...).
Go ahead - det ser helt OK ud (dog kan jeg nu bedst lide 14060´en i en lænke Icon_e_wink )
Ud og lege - solen skinner !
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#13
Den sorte med rødt er sprød!

Nato er rigtigt fint. Ville gerne have en med grønne striber til mit Kermit. Leder stadig.


Men for søren, hvor ville jeg gerne have en gummirem. En der slutter tæt ved urkassen. Det ser så fint ud! Rigtige dykkerure har gummi!

Hilsen
Morten
Svar
#14
Hej Morten G.

Mads har en natorem med grønne striber på hans 5513 fra 1965, og han ved også hvor at den kan købes.

MVH Peter
İmage
Svar
#15
Som jeg ser det passer kun lænke, og Bond rem på et Rolex Icon_e_biggrin
Svar
#16
peter Skrev:Hej Morten G.

Mads har en natorem med grønne striber på hans 5513 fra 1965, og han ved også hvor at den kan købes.

MVH Peter


Tak Peter

Hej Mads
Hvor finder jeg en Kermit NATOrem?

Hilsen
Morten
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)