11-01-2009, 01:08 PM
Det er i hvert fald både intelligent og diskret elegant, den måde "hentydningen" er lavet på - KLASSE
De venligste hilsner, John
|
Samlingen nu og før. Jeres mening....
|
|
11-01-2009, 01:08 PM
Det er i hvert fald både intelligent og diskret elegant, den måde "hentydningen" er lavet på - KLASSE
De venligste hilsner, John
14-01-2009, 02:07 AM
hej Sogge
Du har helt ret i at mange køber et Rolex for at blære sig, og det er efter min mening helt ok, at man viser at man tjener penge, og bruger dem på ure, så du får ingen tæsk fra mig. MVH Peter
15-01-2009, 12:16 AM
Submersible Skrev:men du har da ret. Tror ikke det har noget med vinklen at gøre. Men ja de ligner lidt en gammel dykkerhjelm og det kunne sagtens være tilfældet at tanken har været med designet. pudsigt at høre, jeg har nemlig ofte tænkt i samme baner om pateks gerald Genta´s designede Nautilus. Designet i 70´erne, hvor designtrenden ofte forsøgte at implementere organiske og tematiske former. Hvornår kom egentlig Panerais klassiske design for første gang?
15-01-2009, 05:10 AM
Submersible Skrev:men du har da ret. Tror ikke det har noget med vinklen at gøre. Men ja de ligner lidt en gammel dykkerhjelm og det kunne sagtens være tilfældet at tanken har været med designet. Hej Submersible Hvad tager du for en 22 mm. rem? Jeg tænker på en i naturlæder med hvid snor. Remmen er beregnet til mit Marathon JSAR. Med spænde fra dig
15-01-2009, 08:03 AM
Sender en til dig når det virker igen.
15-01-2009, 06:01 PM
takker...
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|