09-11-2008, 10:53 PM
Jeg har et print af en gammel reklame for uret, der er det med lænke. Men den kunne sikkert fåes med rem også. Du kan få den når vi ses!
|
Nye billeder Seamaster 60M
|
|
09-11-2008, 10:53 PM
Jeg har et print af en gammel reklame for uret, der er det med lænke. Men den kunne sikkert fåes med rem også. Du kan få den når vi ses!
10-11-2008, 04:18 PM
Absolut et meget flot ur især kan jeg god lide den store krone og timemarkeringerne.
Mht. til billekvaliteten så er der jo ikke noget i vejen med motiverne, det er fint med lidt effekter. Hvis jeg skal give lidt indspark så skal det være at du skal passe på hvidbalancen, på min skærm har de fleste billeder et lilla/lyserødt skær, det er nemt at fjerne ved en billedbehandling eller måske indstilling i kameraet, jeg ved ikke om Ixus 75 kan dette? En anden ting er at det som oftest er bedst at flytte lidt rundt på lyskilden/lyskilderne således at du får forskellige lyssætninger. Du har et meget lyst område foran til højre og det kan godt snyde kameraet lidt, det var bedre om lyset ramte skiven lidt mere. Nogle gange kan reflexer i glasset være flotte så det er ikke altid et must at undgå disse. Thomas
10-11-2008, 08:23 PM
seamus tak for indspark - ja den store kroner er super fed
mit Foto set up bliver tilført et par lamper mere også må jeg prøve at flytte lidt rundt på det og teste lidt andre indstillinger på Kameraet - her gælder det at øvelse gør mester - men tak for gode indspark til dig og andre -- Mif
11-11-2008, 03:13 PM
Mif Skrev:seamus tak for indspark - ja den store kroner er super fed Hold da op!!!!!! Det var dog en umanerlig lækker seamaster - hvor for man fat i sådan en? - har søgt på nettet og kun fundet en i rød(?) - og hva'kostern mon? Virkeligt flot!! - hvad er er målene på sådan en Seamaster 60M?
11-11-2008, 03:26 PM
Man kan godt få lænken til dette ur. Den minder meget om 1171 lænken i designet, men måler 19mm mellem horne i stedet for 20mm.
11-11-2008, 04:51 PM
Kom til at tænke på, at Claus_K, som er en ret habil hobbyfotograf, har tilbudt at holde et indlæg omkring fotografering ifbm et urtræf - blot lige for at nævne det
De venligste hilsner, John
11-11-2008, 05:32 PM
Joepete Skrev:Kom til at tænke på, at Claus_K, som er en ret habil hobbyfotograf, har tilbudt at holde et indlæg omkring fotografering ifbm et urtræf - blot lige for at nævne detJa han er god - Vi er et par stykker som ser lidt på sagen helt uforpligtende, så det er noteret vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
11-11-2008, 07:09 PM
gemao Skrev:Mif Skrev:seamus tak for indspark - ja den store kroner er super fed Man finder en kæreste som min- gifter sig med hende og umiddelbart herefter fylder man 40 - og se er den hjemme de er efter hvad jeg ha erfaret ikke så nemme at finde - Columbo - vi kiggger lige på det kan godt være jeg vil ha en lænke - tager den på Torsdag Mif
11-11-2008, 07:10 PM
hannover_dk Skrev:Joepete Skrev:Kom til at tænke på, at Claus_K, som er en ret habil hobbyfotograf, har tilbudt at holde et indlæg omkring fotografering ifbm et urtræf - blot lige for at nævne detJa han er god - Vi er et par stykker som ser lidt på sagen helt uforpligtende, så det er noteret kunnevære ret fedt med sådan et lille foto kursus - jeg er på hvis det bliver til noget mif |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|