|
Nye billeder Seamaster 60M - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Nye billeder Seamaster 60M (/showthread.php?tid=70317) |
Nye billeder Seamaster 60M - Mif - 09-11-2008 Efter Kritik både fra Baun og Speedy som spurgte "Kan det ikke gøres bare lidt bedre" - Tjo det kan det har jeg benyttet noget af søndangen til at opstille et lille studie hvor jeg kunne tage nogle bedre billeder af mine ure Bla. min seamaster 60M har været udsat for misrøgt, hvilket jeg har taget til efterretning og prøvet at gøre bedre. syns selv det er blevet bedre end tidlliger - men er ikke helt tilfreds endnu - for hold op det er rimelig svært at få et godt resultat - jeg kæmper lidt med - skygger - genskær - og lyset - hvordan slagter i andre de problemer ???? men her er de ! Seamaster 60M årgang 69 Cal. 565 i top form både ude og inde ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mif - pbr - 09-11-2008 Øjjjjj....... Mif !! Det er godt nok en skønhed !! Det pyntede - baun - 09-11-2008 Hold da op hvor det pyntede. Det er jo et helt anderledes lækker ur at se på her - det præsenteres langt bedre: Klart, rent og nice! Også fint at fotografere sammen med andre spændernde designede effekter - så er det ikke bare et billede af et ur men en komposition. Flot! og tak for det! vh baun - Mif - 09-11-2008 Pbr : tak jeg er også meget meget glad for den Baun: tak Mif - hannover_dk - 09-11-2008 Tilslutter mig helt - lækkert ur og gode kombinationer - måske lidt mere lys vil øge skarheden, men jeg slås helt som du med spejlinger vh - Sogge_phpbb3_import15729 - 09-11-2008 Hej Mif, Flot ur! Jeg kender ikke historien bag, men du spørger selv til fotokvaliteten: Nogle af de 7 billeder står jo knivskarpt mens andre er helt ude af fokus M.a.o. Du kan tydeligvis tage rigtig gode billeder, men gør det ikke altid fordi det du gerne vil vise er sløret (ufokuseret). Som Baun er inde på, er det væsentligste idéerne til kompositionen, og der er du jo knaldgod!!! Det andet er ren teknik som et aftenskolekursus, eller et besøg hos fætter Ib (der naturligvis er fotofreak) - hurtigt får rettet op på. - Lars U - 09-11-2008 ![]() Sådan så den ud da den boede på Fyn... Syn's faktisk den er endnu federe med Nato-rem. MVH Lars U - Mif - 09-11-2008 Hej Lars Tak for et fint billede - ja den har vist været lidt omkring inden den havede hos mig - - og her bliver den Vedr. rem ja det klær den med Nato Rem har nu selv tænkt på en Gummi rem Mif - Lars U - 09-11-2008 Ja, jeg både købte den af Speedy og lod den gå tilbage i en byttehandel (med noget Flyverhejs...). Ærger mig lidt i dag, mne dejligt at høre du er glad for den. Den er jo skæppeskøn, især synes jeg den dybblå skive er utrolig flot. Også sjovt at den er så sjælden som den faktisk er, det er ikke lykkes mig at finde mange lignende på nettet. Gummirem? Det nænner du da ikke vel... MVH Lars U - Mif - 09-11-2008 nu du siger det kender jeg godt historien fra Speedy - men som sagt her er det en keeper Fik den i 40 års fødselsdags gave fra min elskede kone - Og sjælden - ja jeg har heller ikke set nogle andre på nettet eller andre steder - men det gør den i mine øjne endnu bedre jo jeg tror faktisk at en Gummirem vil være fed - men efter at have set dit billede skaljeg da have bestilt en nato rem Mif |