Submariner 5513R - tritium- eller luminova-skive?
http://img247.imageshack.us/img247/8079/139381jp4.jpg

Her er et link til uret.
Svar
Hej

Nu da jeg har set billedet af uret, kan jeg se at det er nyeste skive med luminova det har ikke den store indvirkning på prisen når uret er fra 1989 da begge skiver er blanke og med hvidguldsmarkeringer, havde uret været født med mat skive kunne man snakke om en prisforskel.

MVH Peter
Svar
Tja jeg vil nu mene at der bør være et lille nedslag da skive og visere er skiftet til luminova, hvor der på den oprindelige var T-skive og visere. Jeg syntes man kan begynde og se en tendens til at de blanke T-skivede begynder at blive eftertragtet, hvor det før var et fedt.

/Mads
Svar
Mads, uret er til sagl til kr. 21.000,-

Hvad mener du om dén pris?
Svar
Mads, du skrev i øvrigt i en anden tråd noget om, at de ægte transitional skulle have et serienummer omkring 7 mio.

Jeg kigger p.t. på et med serienummer L557106 - hvad siger det dig?
Svar
Uden at jeg vil kommentere prisen ville jeg nok søge videre efter et med den oprindelige T-skive og visere. Så må du selv vurdere hvad jeg ligger i det...

5513 gik fra mat til blank skive omkring 7 mio serie nr. som et af de første. Finder du et med 8 mio. nr. eller der over er du på den sikre side. Så skal du have en 100 % original 5513 transitional skal den bare have blank t-skive og visere samt plexi samt serie nr. over 7,5-8 mio. Så din L-serie er helt ok. Bare den har T-skive og visere samt plexi og 5513 kasse.

/Mads
Svar
Du behøver ikke spekulere så meget over plexi idet de alle har det.
I det prisleje du nævner kan du med lidt held finde en mat skivet 5513. Efter min mening er det mere interessant.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det var også dét, jeg tænkte. Tak for input.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)