Stål vs. titanium
Min Grade 5 sub har efterhånden været åbnet og lukket en del gange,
gevindet er smurt med alm. kobberpasta -(Molykote CU7439)
og jeg har ingen problemer haft - en tynd, tynd hinde er nok Icon_e_biggrin
Udover kirium 'en du omtaler er Seiko's Brightz linie vist også lavet i grade 5 og selvfølgelig IWC Aquatimer - de glasblæser den bare så den den ligner det titanium folk forventer - gråt halvmat metal !
Jeg synes personligt det er synd - grade 5 i poleret stand har den der fede
lidt mørke tone som rustfrit stål savner.
Fed sikkel f'øvrigt Icon_e_biggrin
Rembøjlerne til min kampsvømmer er forøvrigt bukket af Marwi titanium eger - - -så hvis du ser mig med en skævbider i hånden må du hellere låse din cykel inde - --
Svar
Hej Dweller Icon_e_biggrin

Topnice Litespeed med Dura Ace 10 speed og Ksyrium SSC SL hjælsæt - men underligt - jeg har den samme cykel bortses fra at jeg har en Pricipia alu ramme, vi er også fra samme by, og en fælles interesse for ure.

Skal vi ikke snart kører en tur i det blå og få aftalt det cafemøde så vi kan mødes over lille ting og flasher vores ure.

Send mig en mail på <!-- e --><a href="mailto:ure@privat.dk">ure@privat.dk</a><!-- e --> så vi kan lave en aftale.

Hygge Cykelmyg Icon_e_biggrin
Svar
Det er rart at se at vi har samme hobby. Cykler og ure er jo ikke helt tosset. Det er sku nogle fine cykler I kører på. I må helt sikkert være motionister Icon_e_biggrin Den slags cykel ses sjælden til licensløbene. Men udstyret skal vel også være i orden, hvis I skal give Guldhammer baghjul... Var det ikke på tide at få smækker et par Lightweight hjul på "svinet"? Icon_e_biggrin

Som ydmyg A-rytter kører jeg "kun" på en Cube Lightning med ultegra Icon_e_sad Til gengæld er cyklen sponseret, så jeg kan bruge pengene på ure i stedet Icon_e_biggrin Min gl. carbon Trek 5500 m. Dura-ace 9-speed er nu stadig det bedste jeg har kørt på på til dato.

God vind derude!

Mads Gjødesen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)