Sea-Dweller VS. Sub
Kyklop eller ikke kyklop. Jeg ejer både en SD og en 16613. Jeg bruger normalt ikke briller, evt en svag læsebrille. Det mærkelige er, at jeg har langt lettere ved at aflæse datoen på SD'en end på 16613. Dette skyldes, at der næsten altid er generende reflekser i kyklopen. Hvis jeg tager min læsebrille på, forsvinder reflekserne, og datoen på 16613 står stjerneklart. Men jeg har selvfølgelig også overvejet, at bede Klarlund fjerne kyklopen, men vil alligevel ikke gøre det, da Rolex åbentbart mener, at sådan skal en 16613 se ud.
mvh Gustav
Svar
Mikael Lange Skrev:jeg overvejede det også op til et stort eftersyn, hvor glasset (acryl) jo alligevel bliver skiftet. så skal man eksperimenter, kan man jo for sjov prøve lige inden det store eftersyn.

Mikael

Jeg tror det er MEGET sværere at fjerne kyklopen på acrylglas end Safir........correct me if wrong. Men enten er acrylglasset lavet MED kyklopen i èt massivt stykke, eller også er de to enheder gået i forbindelse med hinanden pga. limen vs. acryl.

Igen......correct me if wrong Icon_smil
Svar
Rolex butikken i Aalborg har for tiden både en SD og en Sub hvis du vil sammenligne de 2 modeller.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)