Sub eller Sea: 116610 eller 116600
TioMalo Skrev:... før man har haft uret på (lidt længre end 5 minutter) er man ikke habil til at bedømme. At uret føles rigtigt er grundlæggende.
Enig, John. De gange, jeg har prøvet et DeepSea hos en AD, var komforten ikke just den bedste, men efter jeg selv har erhvervet mig uret, og lænken er justeres til MIT håndled, er historien en helt anden.
Svar
For mig er der ingen tvivl om at en SubC sidder bedre på armen end en Seadweller (ligegyldig hvilken reference det er). Den syner også større og har en mindre larmende krans. Derfor får den min stemme.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
116610

SD er fed, men ikke så elegant som Sub. Og de enkelte minutmarkeringer får det keramiske indlæg i lynetten til at se lidt for "busy" ud.
Svar
SD til enhver tid Icon_diver
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Sea Dweller -
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Den er svær men ville nok vælge Sub'en. Lidt mere komfortabel på armen, bedre propertioner og sidst men ikke mindst syntes jeg egentlig ikke man får mere ur for de ekstra kr. SD'en koster.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Hej

Hvad koster SD vejl ud i Danmark?
Svar
66K.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
SD
Alt tyder på en kneben og hårfin urforum sejr til Seadweller over Submariner.

Halvlegsstillingen er:

Sub 116610: 5 stemmer

Sea 116600: 7 stemmer

Tvivlere: 2 (begge tvivlere tror de vil vælge Sea, men har brug for personlig ur arm tid).
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)