Afstemning: Hvilket af disse ville DU vælge?
Breitling Avenger Seawolf - "gammel" model med sort skive på lænke
Omega Seamaster 300 M Chronograph - sort skive
Oris Aquis Depth Gauge
Seiko Ananta SRQ003J1
Seiko SPB013J1
[Vis resultater]

Hvilket af disse ville DU vælge?
Seawolf og Oris da de for mig er rigtige dykkerure Icon_e_wink

Det med at putte stopur og lignende i en diver forstår jeg ikke. Jeg er selv tidligere dykker og har aldrig haft brug for et stopur på havets bund eller dato for den sags skyld. Det vigtige er tydelige visere, drejekrans og flourecens. Alt andet kan forvirre og udgøre en fare.

Men som en "bling diver" kan man selvfølgelig putte alt på, også månefaser, kalender m.v. Icon_e_biggrin1
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
Af de nævnte ville jeg uden at blinke tage Seawolf.
Seiko taler ikke til mig.
Omegaen har efter min mening for meget på skiven.
Orisen er fed, men ikke så fed som Breitling.

Er selv superglad for mit Seawolf, der dog er titaniumsudgaven.
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Så er denne søulv bestilt og på vej Icon_e_biggrin1 Ihhhhh hvor jeg glæder mig Icon_drunken Icon_drunken Icon_drunken

İmage
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
KimT Skrev:Af dine egne muligheder har jeg stemt Breitling, da det er det pæneste ur IMHO.
Jeg bryder mig ikke synderligt om den version af Seamasteren og Ananta´erne taler slet ikke til mig.
Oris´en er cool, men Breitling er lige lidt federe.

Nu skriver du selv at man gerne må skrive hvad man selv ville købe i den prisklasse, så det vil jeg gøre Icon_e_biggrin1
Havde jeg omkring 20k i hånden lige nu og skulle købe et ur i den klasse, ville jeg ringe til Bo (kongen) og
"bestille" den Panerai Radiomir 210 han har. Den vil han sælge for 22k. hvilket er en super fin pris. Alternativt
ville jeg nok prøve en IWC Aquatimer (den nyeste model med gul lünette)

Det er de to ure til omkring 20k. jeg ville kigge på hvis jeg skulle have et ur i det prisleje og baseret på hvad
jeg har i forvejen Icon_e_wink Under alle omstændigheder er det jo fedt at være på jagt og jeg glæder mig til at se hvad
det ender med Icon_e_wink

too late.... :)

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
Tillykke med et fedt ur til en god pris fra alletiders fyr Icon_hello
Svar
KimT Skrev:Tillykke med et fedt ur til en god pris fra alletiders fyr Icon_hello

Tak...
Jeps... fedt ur (har haft det i flere omgange) - god pris - og altid super fin og reel fyr :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)