Et jule-eventyr om Certina, High Accuracy Quarts og en feminin ur-pusher
(22-12-2016, 07:05 PM)Gert Skrev: Tak for tilbuddet. Jeg tager et par billeder i morgen, når det bliver dagslys :-)

En ting, jeg ikke tænkte på, før jeg fik uret hjem i privaten, er at sådan en skive jo bliver mere og mere mørk efterhånden som lyset bliver svagere om aftenen inden døre. I rigtig svagt lys er den helt sort. Helt perfekt til et dress-watch. 

Bagsiden har også været en god overraskelse. Da det nu er et elektrisk ur, så er der selvfølgelig ikke noget krystal bagpå. Til gengæld har de så en stor og dyb prægning af Certina-skildpadden.

Det er da en vildt god historie/rejse omkring dine overvejelser om det næste ur! Hvis dine billeder bare yder dine overvejelser 50% retfærdighed, så har jeg osse fundet JULEGAVEN til mig selv! Håber at se billederne inden lukketid 23/12...... 1000% tak for dit indlæg og god jul til alle tosserne!
Svar
Så kom der lidt billeder :-)

God jul drenge.

İmage

İmage

İmage
Svar
Tak til Kim for up-load af mine billeder.

Læg lige mærke til de 4 armbåndsure på familiebilledet:

1)     Det nye Certina: Et dress-ur til sort tøj og hvid skjorte. Dvs. konfirmationer, brylupper, barnedåb, begravelser, gallaforestillinger, nytårs-kur hos dronningen og den slags.

2)     Det gamle Certina: Et Indiana Jones-agtigt ur til casual. Altså alt det dagligdags.

3)     Tissot’en: Et dykkerur til sportslige outfits. I mit tilfælde: Cykeltøj og sejlertøj.

4)     Junghans’en: En halvgammel radiostyret sag til arbejdstøj. Primært gravning af køkkenhave.

Og dermed er min samling fuldendt! Der er simpelthen et passende ur til enhver påklædning, som jeg kommer ud for. 

Nu er spørgsmålet så bare, hvad jeg skal lede efter næste år ;-)

Go’ jul J
[-]
  • Mikbodsof
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)