Svar: 1,174
Tråde: 164
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hvis du gerne vil handle med US, så har jeg flere gode erfaringer med prestigetime.com, de handler greymarket, men er utrolig pålidelige, og de er til at handle med vedr. forsendelse og lidt rabat..jeg bestilte en IWC hos ham, og han sagde, der er ventetid, vent med at betale til jeg får den hjem, og bang, da han fik den hjem var dollarkursen lavest meget længe: 5,01 og jeg sparede mange penge..og tidligere da jeg købte nogle Tag Heuer ure fik jeg ogå en god rabat....
Mikael
•
Svar: 209
Tråde: 39
Modtaget Likes: 11 i 4 svar
Givet Likes: 1
Mikael L. Skrev:Hvis du gerne vil handle med US, så har jeg flere gode erfaringer med prestigetime.com, de handler greymarket, men er utrolig pålidelige, og de er til at handle med vedr. forsendelse og lidt rabat..jeg bestilte en IWC hos ham, og han sagde, der er ventetid, vent med at betale til jeg får den hjem, og bang, da han fik den hjem var dollarkursen lavest meget længe: 5,01 og jeg sparede mange penge..og tidligere da jeg købte nogle Tag Heuer ure fik jeg ogå en god rabat....
Mikael
Og hvad med moms og told?
Mvh.
MIkkel
Ur: Rolex submariner "no date", ref. 114060
Mikkel
Rolex Submariner ref. 114060
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
moms og told kommer du nok ikke udenom, det skal jo betales ved import fra et ikke EU-land
•