Svar: 372
Tråde: 10
Modtaget Likes: 45 i 18 svar
Givet Likes: 127
Hedegaard Skrev:1200 om måneden for et Pam 203... det er da ikke galt taget i betragtning af at uret handles for en 500.000+ 
Tjaa .. det er vel som man tager det - alle de ure jeg kan se på siden er fake og koster ikke mere end max 1 mds leje hvis du køber dem!!
Prøv at gå urene efter fra en ende af - ingen af dem er ægte!

le J
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
watchfreak2003 Skrev:Tio Malo Skrev:Det virkede for lille og for høj. En Sub med samme diameter og 1,5 (?) mm lavere føles 100% rigtigt. Det er ret fantastisk hvad en millimeters forskel i skivediameter kan gøre...
Jeg fortolker Jespers syv Dwellers (som er alle solgt videre) som en manifestation af den samme fornemmelse... oder was ?
Yep – alle solgt pga. størrelsen. Tror rekorden var 13 måneder jeg havde en.
Når man sammenligner størrelsen på 16610 vs. 16600 kunne man sagtens tro der var et par millimeters forskel, og ikke
kun de korrekte 0,65mm. Det bør retfærdigvis også nævnes, at det tykkere glas på 16600 Sea-Dweller 4000 nok også
har en del af skylden for dette ”optiske bedrag”!
Tio Malo Skrev:Mon der ikke er nogen af urpusherne som mod en depositum lader dig at gå med klokken en dag eller to ?
Go’ idé
Er du svimmel hvor kunne man ha’ sparet mange penge, hvis man havde haft mulighed for at prøve et ur hjemme i
et par dage! Jeg ville gerne give f.eks. 500-1000 DKK for at ”leje” et ur i et par dage.
John Tio Malo har hermed givet idéen videre til ur-høkerne 
Ja... jeg kan jo ikke klare at udlåne alle disse Rolexer, men ideen med udlån har jeg da.
Da jeg startede regnede jeg med at få - måske 30% retur. Det har faktisk vist sig at jeg højest får 5% retur.
Med brugte ure der ikke står som nye - eller tæt er det en fin ordning, men til ure der er tæt på mint tror jeg man skal passe lidt på.
vh Baun
•
Svar: 30
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
•
Svar: 193
Tråde: 8
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
watchfreak2003 Skrev:Puffy Skrev:jeg kan varmt anbefale DSSD'en, den er meget meget comfy...
Enig. Super komfortabel & ubetinget verdens bedste lænke – men køn bliver den sgu’ aldrig ;-]
Alle Watch Freaks burde prøve en DeepSea bare én gang!
Uret vinder muligvis efter noget tid IRL, men på armen hos Klarlund imponerede det nu ikke mig

Alt for høj kasse og for spinkel lænke.
Teknisk er uret super, ingen tvivl om det.
Jeg håber på der en dag

kommer en ny Sub generation med 42mm kasse
•
Svar: 1,453
Tråde: 119
Modtaget Likes: 538 i 177 svar
Givet Likes: 533
•
Svar: 6
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hejsa
Jeg har lige solgt mit GMT ll og købte en Deep-Sea, ikke så ringe
Mit GMTll har været på min arm i 12 år, brugt offshore til arbejde, aldrig problemer, nu håber jeg mit Deep-Sea kan klare de næste 12 år arbejde
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Finetime Skrev:Havde selv valgt SD frem for Deep S.
Synes ikke det er så meget de 43mm der er problemet, det er mere højden på uret, som føles forkert.
Helt enig. Desværre. Kan I Rolex-kyndige oplyse om højdeforskellen på Sea Dweller og Deep Sea?
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Sociologen Skrev:Finetime Skrev:Havde selv valgt SD frem for Deep S.
Synes ikke det er så meget de 43mm der er problemet, det er mere højden på uret, som føles forkert.
Helt enig. Desværre. Kan I Rolex-kyndige oplyse om højdeforskellen på Sea Dweller og Deep Sea?
Den gamle 16600 er ca. 12 mm høj og Deepsea er ca. 17 mm høj, så det giver lidt ekstra.
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Tak for info. Sjovt at få "tal" på. En halv cm - eller ca 40 pct - ekstra er immervæk en del.
•