Ure som sæt.... eller....
Selv om de to tråde ligger tæt op ad hinanden, så kan de jo sagtens supplere hindanden, så man med begge tråde for øje kan læse nogle gode indlæg og samtidig se billeder af nogle dejlige ure - så ingen grund til "sorry", Claus Icon_e_wink Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Mads: sikker en flot samling af vintage RL'er der!! De er håndplukket allesammen Icon_e_surprised
Svar
Så fik jeg hentet en sort Breitling Steelfish. Lidt mere patina/brugsspor end jeg først havde set, så måske uret skal på et lille kurophold i Horsens, hos doktor Halse Icon_mrgreen

İmage

Så sættet bliver til en trio...

İmage
Svar
Superflot billede af breitlingen Icon_e_biggrin Er der retouchet eller lagt effekter på bagefter? Synes der er en fantastisk flot dybde i.
Svar
makita Skrev:Superflot billede af breitlingen Icon_e_biggrin Er der retouchet eller lagt effekter på bagefter? Synes der er en fantastisk flot dybde i.
Kun skruet lidt op for kontrasten..... Jeg har ikke tålmodighed til at arbejde med Photoshop Icon_mrgreen
Svar
MEGAFED TRIO! De tre der supplerer hinanden godt. Selvom jeg ikke selv er til Breitling, så passer den godt sammen med din Seiko og din Omega. Så er der lidt at vælge mellem Icon_smil

Selv venter jeg spændt på at min Sea-Dweller får selskab...Pulled the trigger yesterday Icon_e_biggrin
Svar
I forhold til arbejde består mit "arbejds-sæt" af et ur til rejser (2 tidszoner) og et når jeg er i DK. ...de får til gengæld ikke meget arm-tid i weekender og ferier!

İmage

İmage

mvh
Jesper
Svar
Jeg har mit dykker sæt.... samme mærke men bla. forskellig vægt, højde og farve.

İmage
vh Hans Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)