Retur gods...
Elbæk Skrev:Beklager, men der kommer altså en natorem på uret.

Sådan en natorem: [url]"http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhrenbandversand-p2259h136s918-Uhrenarmband-18mm-br.html">http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhre ... mm-br.html[/url] Icon_e_biggrin

Mere old-school militaty bliver det vist ikke.

Mvh.

Jakob

men så lad gå da - det er jo dog læder!

vh Baun
Svar
Tja, jeg ved ikke om der nogen sinde har siddet en nato rem på det Omega-ur.
Det burde Peter kunne svare på, da de ALTID laver grimme slid mærker på bagkassen, læder som nylon.
Så Baun jeg vil give dig ret, der burde sidde en almindelig læderrem på uret, nato var vist heller ikke til på det tidspunkt......!!! Icon_e_surprised
Alt det nymodens skidt.... Icon_evil

Mvh Lars
Svar
Hvis det ødelægger bagkassen vil jeg undlade at sætte en natorem på - det er klart.

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Lars Skrev:Alt det nymodens skidt.... Icon_evil

Mvh Lars

Ja NATO Icon_twisted

Godt at høre lidt fra dig engang imellem Lars!

En skam vi ikke mødtes i Hamborg, tænkte at du kunne have været dernede sammen med Vittus!?
Svar
men det tror jeg nu mest er hvis man bruger uret konstant og der bliver vådt, ulækkert og sand mellem rem oh kasse.

Jacob hvis du vil have en natorem på og bruger uret med måde går det fint!

vh Baun
Svar
Yes helt klart rigtigt - der skal mange timers dagligt brug i "felten" til hvis den skal slide. Hold den ren så gå det fint
Og lad os se den med den der læder nato sag
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Speedy.
Desværre kunne jeg ikke komme til Hamborg, er der ellers tit. Når jeg ikke lige har min datter. Vittus var der heller ikke da han var på vej til Dresden. Har lige været i Rødekro på¨messe, men det var vist ikke noget at skrive hjem om, selv om kvaliteten er blevet noget højere efter de er flyttet.
Hannover et spørgsmål, har du gået med natorem. Siden du kan sige mange timers dagligt brug i "felten". Min erfaring er faktisk at det gå betydeligt hurtigere end de fleste regner med, så er der mærker efter remmen på bagsiden. Skidtet lægger sig mellem rem og bagkasse, og "sliber" så sit mønster ind i bagkassen. Vil tro at læderet giver en par striber eller bare en bred.
Blot min erfaring og derfor min bandlysning af remme der går bagom uret, så hellere se en reglmæssig slidt bagkasse. Det kan man forholde sig til.

Mvh Lars
Svar
Hej

Der har aldrig været monteret en natorem på uret før, og det vil være synd at gøre det nu, så Elbæk hvad med en kraftig brun krokorem. Icon_question

MVH Peter Icon_e_smile
Svar
Ah - ikke kroko. Uret kræver noget mere råt. Men Problemerne vedr. remme som går bag kassen er noteret. Det ville være lidt tåbeligt at ødelægge den fine polering Icon_e_smile

Jeg fik uret i går aftes og har siddet og beundret det her til morgen.

Jeg glæder mig til at bære det til forpremieren på Flammen og Citronen - det må være det helt rigtige ur til den lejlighed Icon_e_smile

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)