Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Yes helt klart rigtigt - der skal mange timers dagligt brug i "felten" til hvis den skal slide. Hold den ren så gå det fint
Og lad os se den med den der læder nato sag
vh
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Hej Speedy.
Desværre kunne jeg ikke komme til Hamborg, er der ellers tit. Når jeg ikke lige har min datter. Vittus var der heller ikke da han var på vej til Dresden. Har lige været i Rødekro på¨messe, men det var vist ikke noget at skrive hjem om, selv om kvaliteten er blevet noget højere efter de er flyttet.
Hannover et spørgsmål, har du gået med natorem. Siden du kan sige mange timers dagligt brug i "felten". Min erfaring er faktisk at det gå betydeligt hurtigere end de fleste regner med, så er der mærker efter remmen på bagsiden. Skidtet lægger sig mellem rem og bagkasse, og "sliber" så sit mønster ind i bagkassen. Vil tro at læderet giver en par striber eller bare en bred.
Blot min erfaring og derfor min bandlysning af remme der går bagom uret, så hellere se en reglmæssig slidt bagkasse. Det kan man forholde sig til.
Mvh Lars
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Der har aldrig været monteret en natorem på uret før, og det vil være synd at gøre det nu, så Elbæk hvad med en kraftig brun krokorem.
MVH Peter
•
Svar: 452
Tråde: 30
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Ah - ikke kroko. Uret kræver noget mere råt. Men Problemerne vedr. remme som går bag kassen er noteret. Det ville være lidt tåbeligt at ødelægge den fine polering
Jeg fik uret i går aftes og har siddet og beundret det her til morgen.
Jeg glæder mig til at bære det til forpremieren på Flammen og Citronen - det må være det helt rigtige ur til den lejlighed
Mvh.
Jakob
•