Retur gods...
Jeg fik jo også et par ure retur igår:

Omega med cal 266 fra 1952-3 36 mm i diameter.
Sådan så uret ud da det blev afleveret:

İmage

og da jeg fik det retur - samme skive, blot fixet:

İmage
Og en perle. Omega SUVERÆN fra 1945 med smuk patineret skive. Alt originalt.

Ved aflevering:

İmage
Og nu - indrømmet lyser er også bedre på dette billede men se viserne, krone og kassen:
İmage

Og Bagsiden før
İmage

og efter
İmage

efter:
İmage

Jeg er nødt til endnu engang at takke Peter for veludført gerning - og flot at det altsammen blev lavet og levet på under 2 måneder - 8 ure var til verificering og vurdering. 2 skulle renoveres, en fik en original lænke en blev repareret og de sidste 4 blot checket og vurderet!

Jeg elsker når sådan et ur kommer på armen!

vh Baun
Svar
Ja jeg husker den godt med hullet i viseren, flot renoveret hos Peter, det gør en verden til forskel om viseren er fyldt helt og korrekt ud eller ikke - og resten ser jo også suverænt ud.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Super flotte ure, og rigtig flot renoveret hos Peter Halse.
Svar
De er begge blevet virkelig flotte Per.

Er dit Suverän pænt stort, 34-35 mm? Jeg husker det som større end jeg troede fra i lørdags!
Svar
Ref. nr 2400 - 5

den er 35 mm

vh Baun
Svar
Så så jeg rigtigt, den virkede nemlig overraskende stor på mig. Altså Omegaen!!
Svar
Det var ikke længe du fik lov til at nyde din nyrenoverede Suverän Baun Icon_e_smile

Jeg skal nok passe godt på den Icon_e_biggrin

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
At få opdateret kartotekskortet med nye billeder samt nyde det her til formiddag.

Lad nu være med at sætte en natorem på den - selvom det jo vistnok har været brugt af det Svenske militær synes jeg nu en læderren klæder uret bedre til daglig brug!

vh Baun
Svar
Beklager, men der kommer altså en natorem på uret.

Sådan en natorem: [url]"http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhrenbandversand-p2259h136s918-Uhrenarmband-18mm-br.html">http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhre ... mm-br.html[/url] Icon_e_biggrin

Mere old-school militaty bliver det vist ikke.

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Jamen den er da også fin til den synes jeg - selvom det måske gør lidt undt på fyn. -

Lidt repetition - Suverän er ikke fordi uret er suverent - selvom det er det jo givet også, men fordi det leveredes til Sveriges militær i et neutralt - "suveränt" land
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)